کد خبر: ۷۶۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باخت در دربی را فراموش کرده ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با الوصل است.
مقابل استقلال خوب نبودیم و باختیم/ باخت در دربی را فراموش کرده ایم و تمرکزمان روی شکست الوصل استبه گزارش خبرداغ،ایگور پانادیچ در مورد آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در فرم و شرایط خیلی خوبی قرارگرفته‌ایم و باخت در دربی را فراموش کرده‌ایم. پرسپولیس آماده است تا با تمام توان در ادامه مسابقات حاضر شود و به زودی به فرم ایده‌آل بازخواهیم گشت.



وی افزود: فعلا هدفمان شکست رقیب اماراتی یعنی الوصل است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. نمی‌خواهیم تمرکزمان برهم بخورد و باید هرطور شده سه امتیاز بازی با الوصل را بدست آوریم.



مربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما مقابل استقلال خوب بازی نکردیم و باختیم. نمی‌توان از این مسئله چشم پوشی کرد. این اتفاق در باشگاه‌های بزرگ هم رخ داده است.



پانادیچ در پایان گفت: پرسپولیس در این فصل دو باخت داشته و در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. استقلال و پیکان تنها تیم‌هایی بودند که موفق به شکست پرسپولیس در لیگ برتر شده‌اند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: