کد خبر: ۷۶۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۳۰۶
سرخ پوشان در دیدار برابر استقلال بیش از همیشه دلتنگ سه بازیکن یاغی اما موثر خود شدند.
پرسپولیسی ها به یاد یاغی ها/ هواداران پرسپولیس از عملکرد تیم محبوب خود اصلا راضی نیستندبه گزارش خبرداغ، پرسپولیس در دیدار برابر استقلال عملکردی ناامید کننده از خود نشان داد.

 

شاگردان برانکو یکی از ضعیف ترین بازیهای خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت با یک گل برابر استقلال تن به شکست دادند تا انتقادها از تیم برانکو بسیار بالا گیرد.

 

پرسپولیس در حالی در این دیدار تن به شکست داد که با یک تساوی می توانست جشن قهرمانی گیرد اما شاگردان برانکو نه تنها تن به شکست دادند بلکه نمایشی ناامید کننده از خود نشان دادند. آنها اصلا در حد یک تیم قهرمانان ظاهر نشدند.

 

هواداران پرسپولیس از عملکرد تیم محبوب خود اصلا راضی نیستند. به اذعان بسیاری از چهره های قدیمی پرسپولیس و کارشناسان فوتبال شاگردان برانکو حتی اگر بازی چند ساعت دیگر هم ادامه پیدا می کرد نمی توانستند به گل برسند و این برای تیمی که بهترین خط حمله را دارد یک فاجعه است.

 

در دیدار پرسپولیس برابر استقلال هواداران این تیم حسابی دلتنگ یاغی های فصل قبل شدند. در این دیدار جای خالی محسن مسلمان، مهدی طارمی و رامین رضاییان به شدت احساس می شد.

 

پرسپولیسی اگر این سه بازیکن را در اختیار داشت بدون شک می توانست بهتر از این ظاهر شود. هواداران تیم سرخ پوش دل خوشی از مهدی طارمی ندارند و بعد از جدایی جنجالی این بازیکن حسابی از او دلخور شدند اما آنها در داربی این احساس را داشتند که کاش طارمی بود تا حداقل خود را در موقعیت گل زدن قرار می داد تا آنها بتوانند شکست خود را بازهم به گردن او اندازند.

 

در داربی خبری از رامین رضاییان نبود؛ بازیکنی که بدجوری از چشم برانکو افتاد.  او می توانست با سانترهای دقیق خود و شور و شوق خاصی که داشت بازیکنان بی انگیزه پرسپولیس را در این دیدار تحریک و تشویق کند  اما خبری از این بازیکن نبود.

 

اما تنها بازیکنی که می توانست پرسپولیس را در این دیدار همراهی کند محسن مسلمان بود که معلوم نیست چرا باید در تیم برانکو نیمکت نشین شود. او آماده ترین هافبک بازیساز لیگ ایران است اما برانکو او را چند بازی است که نیمکت نشین کرده است.

 

مسلمان می توانست گره کور پرسپولیس را در این دیدار باز کند  اما برانکو لجباز و سخت گیر حتی به عنوان یار جایگزین هم به مسلمان بازی نداد تا حسابی هواداران پرسپولیس را خشمگین کند.

 

سرمربی کروات سرخ پوشان می گوید که مشکلی با مسلمان ندارد و آو آماده ها را بازی می دهد اما هر کسی حتی خود برانکو هم می داند که این سخن واقعیت ندارد.

 

سرخ پوشان در دیدار برابر استقلال بیش از همیشه دلتنگ سه بازیکن یاغی اما موثر خود شدند.

 شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: