کد خبر: ۷۶۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
کاندیدای اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران در پایان فصل، این روزها روزه سکوت گرفته است و این در حالی است که با وجود تکذیب افتخاری، او ممکن است فصل بعد مدیرعامل نباشد!
سکوت عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از شایعه مدیرعاملی/ بحث کنار رفتن افتخاری هنوز مطرح استبه گزارش خبرداغ،چندی پیش در گزارشی عنوان کردیم که اکبر عباسی ملکی یکی از کاندیداهای اصلی مدیرعاملی در استقلال در پایان فصل است و این گزارش بر مبنای تحرکات صورت گرفته و خیز عضو هیات مدیره برای حضور در راس مدیریت این باشگاه به رشته تحریر در آمد. 

 

ملکی در اولین سفر تیم استقلال به قطر حضور داشت و در این چند ماه اخیر مرتب در تمرینات حضوری فعال و حتی یک روز در میان دارد. وی با ارتباطات گسترده خود زمینه ساز حضور ستار همدانی در کمیته فنی استقلال به جای محمد نوری شد و حتی گفته می‌شود در پایان فصل همدانی جوان جانشین نصرالله عبداللهی در پست سرپرستی استقلال خواهد شد.

 

نکته عجیب در واکنش‌های صورت گرفته در این چند روز واکنش اعضای هیات مدیره استقلال به جدایی افتخاری بود، مدیرعامل استقلال، حسن زمانی و جواد قراب رفتن افتخاری از این باشگاه را تکذیب کردند اما در این بین همه واکنش نشان دادند به جز عباسی ملکی!

 

افتخاری بار دیگر امکان کنار رفتن از مدیریت استقلال را رد کرده اما دور از انتظار نیست که مرد سیاستمدار استقلال که با آن خنده بی موقع در برنامه 90 دست منصوریان را برای مردم در ماجرای جباری و رحمتی رو کرد سمت دیگری دریافت کند و بدون آنکه سرو صدایی به پا شود افتخاری از باشگاهش جدا شود آن هم در حالی که هم بدهی‌هایش را پرداخت کرده و هم در آرامش تیمش را به سمت موفقیت سوق داده است.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: