کد خبر: ۷۶۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۴۰۲
افزایش تعاملات اقتصادی و گردشگری محور گفت و گوی معاونان اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با رییس اتاق بازرگانی عمان بود.
دیدار معاونان اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با رییس اتاق بازرگانی عمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست معاونان اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص مراودات اقتصادی و بازرگانی بین جزیره کیش و عمان با رییس اتاق بازرگانی عمان دیدار کردند.

در این دیدار معاونان اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی جزیره کیش در خصوص ظرفیت های اقتصادی این منطقه آزاد و برگزاری نمایشگاههای مشترک در مسقط و کیش با رشد بن عامر بن محمد المصلحی گفت و گو کردند.

محمدرضا سعیدی با بیان اینکه در جزیره کیش به دنبال نگاه نو و خلاقانه در بخش های اقتصادی و گردشگری هستیم گفت: توسعه گردشگری حلال و توریسم درمانی از موضوعاتی است که می تواند محل تعامل بین جزیره کیش و کشور عمان باشد.

وی افزود: جزیره کیش پتانسیل های لازم را دارد تا به عنوان سکوی صادرات کالا به عمان فعالیت کند. همچنین برقراری پروازهای مشترک در حوزه های تجارت و صنایع های تک از موضوعاتی است که می تواند بستری برای تعامل دو طرف باشد.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش یاد آور شد: بخش خصوصی عمان می تواند در صنعت هتل سازی، صنایع های تک، ساخت مجموعه های گردشگری و برگزاری نمایشگاه های مشترک اقتصادی و بازرگانی با کیش همکاری کند.

در این نشست رییس اتاق بازرگانی عمان نیز از آمادگی برای همکاری همه جانبه با جزیره کیش خبر داد و افزود: دولت عمان در زمینه واردات سیمان و آهن آلات همکاری خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد.

قیس بن محمد الیوسف گفت: کشور عمان و جزیره کیش می توانند در زمینه های احداث رستوران، سازه های مختلف و هتل، حمل و نقل، برقراری پروازهای مشترک و نمایشگاه ها همکاری های مشترک داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: