کد خبر: ۷۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۳۹
هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش هنوز کار خاصی را انجام نداده و به دنبال موفقیت‌های بیشتر است.
نظر ابراهیمی و قربانی درباره داربی ۸۶
به گزارش خبرداغ ، امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی در داربی ۸۶ پایتخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به نظر من بازی خوبی بود. ما می‌خواستیم هواداران خود را خوشحال کنیم که این امر رخ داد.

او ادامه داد: امیدوارم این موفقیت‌ در بازی‌های آسیایی ادامه‌دار باشد و همچنین بتوانیم در جام حذفی نیز قهرمان شویم. البته ما هم بیشتر از این‌ها به هواداران بدهکار هستیم و باید جبران کنیم. استقلال تیم بزرگی است و ما هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. 

ابراهیمی درباره پیروزی‌های بزرگ استقلال در ماه اسفند مقابل الهلال و پرسپولیس گفت: این دو بازی سختی برای ما بود و فشار زیادی را تحمل کرده‌ایم اما پیروزی در این دیدارها قدرت و همدلی‌مان را نشان می‌دهد.

هافبک استقلال درباره اظهار نظر شفر مبنی بر این که گفته بود ابراهیمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است توضیح داد: من همیشه تلاش کرده‌ام وظیفه‌ای که مربی به من می‌دهد را به نحو احسن انجام دهم. امیدوارم بتوانم این کار را در ادامه نیز با موفقیت انجام دهم.

او درباره دیدار مهم هفته آینده این تیم مقابل العین گفت: در دیداری که با شکست سنگین مقابل العین از لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته کنار رفتیم، بازیکنی نداشتیم که بخواهد برای ما بازی کند و دستمان خالی بود. امسال با قدرت تمام و برای موفقیت استقلال به امارات خواهیم رفت تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردیم که مقابل پرسپولیس بتوانیم برنده شویم. روند تیم ما به قدری خوب بوده است که این باور را داشتیم که بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم که این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. در نیمه دوم و با توجه به این که جلو بودیم، ناخواسته تیم مجبور به دفاع شد که شفر نیز علاقه‌ای به این امر نداشت. ما می‌خواستیم منطقی‌تر بازی کنیم و این که توانستیم از گل خود محافظت کنیم، برای ما بسیار خوب بود.

به گزارش ایسنا، ابراهیمی درباره داوری گفت: فغانی آن قدر داور بزرگی است که اگر یک اشتباه نیز انجام دهد، بزرگی او زیر سوال نرود. همه به او آن قدر اعتماد و اعتقاد دارند که بدانند با حضور او مشکلی پیش نمی‌آید.

هافبک استقلال درباره حضور اینفانتینو نیز گفت: امیدوارم بازی خوبی دیده باشد و بتواند حمایت بیشتری از فوتبال ایران داشته باشد.

قربانی: خدا را شکر که نگذاشتیم پرسپولیس درداربی قهرمان شود

علی قربانی نیز پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی مقابل العین پیش رو داریم. پارسال از آنها باختیم و می‌خواهیم انتقام بگیریم. بازی خیلی سختی است. امیدوارم از آن بازی سربلند بیرون بیاییم.

او درباره شایعاتی که در فضای  مجازی مبنی بر این که از پرسپولیس خواسته‌اند این بازی را ببازد تصریح کرد: من چنین حرفی را نشنیده‌ام. مطمئنا پرسپولیس با تمام قوت آمده بود تا جشن قهرمانی‌اش را برگزار کند. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم این بازی را ببریم و نگذاشتیم پرسپولیس در این بازی قهرمان شود. خوشحالم از این که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

قربانی در پاسخ به این سوال که فرق استقلال شفر و استقلال منصوریان در چیست گفت: ما پارسال نیم فصل دوم خیلی خوبی داشتیم ولی نیم فصل اول امسال اتفاقات بدی برایمان افتاد. ما در نیم فصل اول بدشانسی‌ها و مصدوم‌های زیادی داشتیم ولی نیم فصل دوم همه چیز دست به دست هم داد و روحیه بچه‌ها برگشت و توانستیم با حضور شفر نتایج خوبی بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: