کد خبر: ۷۶۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
حتي پيش از داربي تهران هم قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر تقريبا مسجل شده. است.
کدام‌یک از این دو اسطوره شریک جشن قهرمانی پرسپولیس می‌شود؟/  پيش از داربي تهران هم قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر تقريبا مسجل شدهبه گزارش خبرداغ،حتي پيش از داربي تهران هم قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر تقريبا مسجل شده. در همين راستا از حالا حرف و حديث‌ها در مورد زمان برگزاري جشن قهرماني سرخپوشان و اهداي جام به اين تيم آغاز شده است.

 

از يك سو رضا فتاحي، مسوول برگزاري مسابقات سازمان ليگ مي‌گويد در اولين بازي خانگي پرسپوليس بعد از مسجل شدن قهرماني اين تيم جام را به آنها خواهند داد و از سوي ديگر گرشاسبي سرپرست باشگاه به شكل عجيبي اصرار دارد پرسپوليسي‌ها بايد جام را در آخرين بازي ليگي دريافت كنند!

 

به هر حال اگر حرف فتاحي به كرسي بنشيند، پرسپوليس احتمالا در بازي با سايپا جام مي‌گيرد و علي دايي شاهد جشن خواهد بود، اگر هم حرف گرشاسبي درست در بيايد، برگزاري جشن به بازي هفته سي‌ام با سپيدرود موكول مي‌شود و علي كريمي ناظر آن خواهد بود.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: