کد خبر: ۷۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۶۴۴
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موضوعات قضایی تشریفات خاص خود را داشته و پرونده‌ای که رسیدگی و مختومه شد، قابل بررسی مجدد نیست.
دادگستری تهران: نتایج بررسی پرونده زهرا کاظمی کاملاً مشخص است / پرونده‌ مختومه قابل بررسی مجدد نیست / یونسی دنبال دشمن‌تراشی برای نظام است؟

به گزارش خبرداغ ،رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موضوعات قضایی تشریفات خاص خود را داشته و پرونده‌ای که رسیدگی و مختومه شد، قابل بررسی مجدد نیست.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سخنان اخیر «علی یونسی» در مورد «سعید مرتضوی»، در رابطه با فوت «زهرا کاظمی»، اظهار کرد: اولاً به این نکته اشاره کنم که من در موقع بروز این حادثه نه تنها در دادگستری تهران مسئولیتی نداشتم، بلکه در استان تهران خدمت نمی‌کردم و در استان دیگری حضور داشتم.

وی افزود: آن‌چه که به عنوان یک قاضی عرض می‌کنم این است که این موضوع در مقطع خودش بررسی شده،‌ رسیدگی قضایی انجام گرفته و نتایج و بررسی‌های قضایی آن کاملاً مشخص است.

وی خاطرنشان کرد:‌ این‌که امروز یک شخصیتی مانند ایشان(یونسی) بیاید و مطلب موضوع بررسی شده مختومه را بخواهد زنده کند، باید از ایشان پرسید که دنبال چه چیزی می‌گردند؛ آیا به دنبال دشمن‌تراشی برای نظام،‌ انقلاب و مجموعه هستند یا به دنبال دفاع از حق و حقیقت؟

رئیس کل دادگستری تهران در ادامه گفت:‌ اگر دفاع از حق و حقیقت باشد که موضوع رسیدگی شده و اگر هم کاری می‌بایستی انجام می‌شد و مدعی باشند که آن موقع خوب بررسی نشده، باید در زمان و مقطع خودش رسیدگی می‌کردند.

وی اظهار کرد: خود من علت این‌که ایشان(یونسی) در این مقطع دارد این حرف‌ها را می‌زند نتوانستم ریشه‌یابی کنم.

اسماعیلی گفت: موضوعات قضایی تشریفات خاص خودش را دارد و پرونده‌ای که رسیدگی و مختومه شد، قابل بررسی مجدد نیست مگر از یک طریق ویژه‌ای که آن طریق ویژه هم به اشخاصی مانند ایشان(یونسی) برنمی‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: