کد خبر: ۷۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
سخنگوی وزارت امور خارجه به خبر بروز مشکل در سوخت‌‌رسانی به هواپیمای حامل وزیر امور خارجه در مونیخ واکنش نشان داد.
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خبر بروز مشکل در سوخت‌‌رسانی به هواپیمای حامل ظریف در مونیخ

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره مبنی بر عدم سوخت‌‌رسانی شرکت‌‌‌های سوخت‌‌رسان در فرودگاه مونیخ به هواپیمای محمدجواد ظریف و هیات همراه در جریان سفر وزیر امور خارجه به این شهر برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: این مسئله آن چنان که در اخبار منتشر شده آمده موضوعی عمده و پیچیده نبود؛ موضوع این بود که به دلیل کوتاهی سفر جناب آقای ظریف به مونیخ و محدودیت زمانی که هیات کشورمان جهت سفر به مسکو با آن روبه‌رو بودند، شرکت‌‌‌های سوخت‌‌‌رسان مستقر در فرودگاه مونیخ با تردیدها و تعلل ناخواسته‌‌ای روبه‌رو شدند که در نهایت به منظور جلوگیری از بروز مشکل در سفر هیات کشورمان به روسیه و حضور ظریف در نشست اندیشکده والدای، با پیگیری‌‌‌های به عمل آمده و هماهنگی وزارت خارجه آلمان، با رفع مشکلاتی که ایجاد شده بود، سوخت‌‌رسانی به هواپیمای هیات کشورمان انجام شد.

وی در پایان تاکید کرد تمامی پروازهای ایران به مقاصد بین‌المللی از جمله در اروپا بدون هیچ مشکلی و به صورت روزانه انجام می‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
دولت روحانی درمدت 5 سال است به اروپایی ها خدمت می کند.
هرملت ودولتی به آمریکا و اروپایی ها اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
مذاکره با آمریکا و اروپایی ها نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
مذاکره با آمریکا واروپایی ها هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را به درداخل کشور جستجود کرد، نه دراروپا
علت بی سوخت ماندن هواپیمای ظریف
محمد جواد ظریف در ٥ سال گذشته هرسال در اجلاس امنیتی مونیخ حضور پیدا کرده بود و تاکنون هواپیمای حامل وی و هیات همراه با چنین مشکلی روبه‌رو نشده بود.

تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
محمد جواد ظريف در بسياري از سفرهاي خارجي خود از هواپيماي متعلق به شركت هواپيمايي معراج استفاده مي‌كند و اين شركت هوايي به دليل آنچه كه ايالات متحده نقش اين خطوط هوايي در كمك به دولت بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه و حزب‌الله لبنان مي‌خواند در ليست تحريم‌هاي امريكا قرار دارد. همين مسئله شركت سوختگيري خصوصي در مونيخ را با شك و ترديد روبه رو كرده است.

وزارت خزانه داري امريكا در سال ٢٠١٦ با صدور بيانيه‌اي ليستي از خطوط هوايي ايراني را كه از ليست تحريم‌ها خارج شده‌اند اعلام كرد اما همزمان تاكيد كرد كه خطوط هوايي معراج به دليل نقش داشتن در انتقال كمك به دولت بشار اسد و حزب‌الله لبنان در ليست تحريم‌ها باقي مي‌ماند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: