کد خبر: ۷۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۵
پرونده موسوم به "۴۰۰۰" که در مورد شبهه‌های مطرح شده علیه سهامدار شرکت مخابراتی "بیزک" و پایگاه "واللا" مرتبط با نخست وزیر رژیم صهیونیستی است به یک قاضی عربی تحویل داده شده است.
پرونده
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پس از پیام‌ها و تماس‌های میان قاضی و بازپرس اصلی پرونده موسوم به "۴۰۰۰" قرار شده این پرونده خطرناک به علاء مصاروة، یک قاضی عربی از شهر "الطیبة" محول شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی،  این پرونده که به مصاروة تحویل داده شده افکار عمومی اسرائیلی را تحت تاثیر قرار  داده، به طوری که گمان می‌رود که پایگاه "واللا" مزایا و تسهیلاتی را از سوی شرکت "بیزک" بین دو سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ میلادی دریافت کرده تا اخبار مثبتی را از نتانیاهو در پایگاه‌های اینترنتی منتشر کند.

این پرونده پس از مخالفت وکیل مدافع علیه تصمیم مبنی بر تمدید بازداشت شائول آلویچ، مالک شرکت "بیزک" به مصاروة تحویل داده شده است.

یهودیت تیروش، مدیر اداره اسناد مالی در جلسه تجدیدنظر درخصوص این پرونده نتانیاهو را مورد هجمه قرار داد و وی را "رشوه بگیر" خواند که این امری "بسیار خطرناک" است.

یهودیت به سوء ظن‌ها و تلاش‌های مالک شرکت "بیزک" و مشاور سابق نتانیاهو اشاره کرد و گفت: هدف از آن ممانعت از اقدامات روند بازجویی این پرونده است.

در همین راستا، مصاروة تاکید کرد که آزادی این مظنون ممکن است به تحقیق در یک پرونده بسیار جدی منجر شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: