کد خبر: ۷۶۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که اهل کُری‌خواندن نیست و این مسائل برای هواداران است.
من اهل کُری‌خواندن نیستم،کُری‌‌خواندن برای هواداران است!به گزارش خبرداغ ، نصرالله عبداللهی درباره وضعیت لئاندرو پادوانی اظهار داشت: شب گذشته از اهواز به تهران رسیدم و تا آخرین لحظه که پیش او بودیم، شرایط بهتری پیدا کرده بود. مقدمات کارها انجام شده که هفته آینده به تهران منتقل شود.

 

وی در مورد اظهارات شهردار بابلسر مازندران مبنی بر اینکه گردن پادوانی به این دلیل شکسته که به پرسپولیس بالای جدول نگاه کرده است، گفت: من هم شنیده‌ام چنین چیزهایی عنوان شده است. قطعاً باشگاه استقلال پیگیر صحبت این آقا خواهد شد. هواداران استقلال هم به این توهین‌ها پاسخ می‌دهند.

 

سرپرست تیم استقلال درباره دربی 86 عنوان کرد: شرایط استقلال خوب است، پرسپولیس هم از ابتدا شرایط خوبی داشت و به همین دلیل دربی جالبی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم روند پیروزی‌های استقلال ادامه یابد.

 

عبداللهی در واکنش به کُری‌خوانی‌های افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اهل کُری‌خواندن نیستم، کُری‌خواندن برای هواداران است!

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: