کد خبر: ۷۶۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۳۱۸
فاطمه معتمدآریا در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعلام کرد: «یکی از آرزوهای بزرگ زندگی‌ام بازی در نقش «فرنگیس» است.»
فاطمه معتمدآریا آرزو دارد کدام نقش را بازی کند؟
به گزارش خبرداغ،در زمان حضور هنرمندان و جانبازان کشورمان برای شاد کردن دل کودکان و دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه درقالب دوازدهمین دوره جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس، فاطمه معتمد آریا با در دست گرفتن کتاب خاطرات فرنگیس حیدرپور و معرفی آن به معلمان و دانش آموزان شرکت کننده اعلام کرد:"یکی از آرزوهای بزرگ  زندگی‌ام، ایفای نقش فرنگیس است." 

راوی این کتاب، فرنگیس حیدرپور از اهالی روستای گورسفید گیلان غرب در زمانه شروع جنگ تحمیلی و تصرف این منطقه توسط ارتش بعث به عنوان یک دختر بومی کرد کلهر  پس از شهادت پدر و برادرش با تبر به مقابله با متجاوزان برخاست که... هم اکنون این خاطرات شگفت انگیز از حضور زنان کشورمان در عرصه دفاع مقدس در کتابی با نام ( فرنگیس ) و به کوشش مهناز فتاحی به چاپ رسیده است.
 از دیگر نکات جالب معرفی این زن قهرمان به نوجوانان شرکت کننده کُرد کرمانشاهی بصورت عینی با همراهی و صحبت‌های ساده  و بی‌تکلف خود فرنگیس حیدرپور در این جشن‌ها بود.»

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: