کد خبر: ۷۶۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۳۰۹
شاید خود حسین حسینی هم می‌داند که بدون گرفتن آن کارت زرد جنجالی در بازی با فولاد هم شانس چندانی برای فیکس شدن در داربی تهران نداشت.
انتخاب شفر و تهدید بزرگ برای استقلال/ به نظر می‌رسد ورق در استقلال برگشتهبه گزارش خبرداغ،شاید خود حسین حسینی هم می‌داند که بدون گرفتن آن کارت زرد جنجالی در بازی با فولاد هم شانس چندانی برای فیکس شدن در داربی تهران نداشت. وقتی شفر جلوی الهلال که به نوعی مهم‌ترین بازی فصل استقلال بود مهدی رحمتی را به او ترجیح داد و در توضیح انتخابش به «قدرت رهبری» کاپیتان اشاره کرد، معلوم بود که انتخابش برای داربی هم خود اوست. به هر حال به نظر می‌رسد ورق در استقلال برگشته. تا چند ماه پیش اینطور به نظر می‌رسید که مهدی رحمتی دیگر به کار آبی‌ها نمی‌آید و حتی گفته می‌شد او بین دو نیم‌فصل به سپاهان خواهد رفت، اما این اتفاق رخ نداد.

 

رحمتی ماند و حالا در مهم‌ترین بازی‌های استقلال این اوست که فیکس می‌شود. طبعا این شرایط، چندان مورد قبول حسینی نیست. گلر جوان استقلال تا پارسال که فقط یک دروازه‌بان ذخیره بود و اسم و رسمی نداشت، اصلا نشستن روی نیمکت ذخیره‌ها را قبول نداشت و تصمیم گرفته بود از استقلال برود؛ حالا فکرش را بکنید او بعد از شکستن رکورد کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر و حتی ادوار مسابقات باشگاهی در ایران چطور می‌تواند روی نیمکت ذخیره‌ها آرام بگیرد؟

 

نکته کلیدی اینجاست که قرارداد حسینی با استقلال در پایان لیگ هجدهم (فصل آينده) به اتمام می‌رسد. به همين دليل هم استقلالي‌ها از مدتها قبل اصرار داشتند اين بازيكن را پاي ميز بنشانند و قراردادش را تمديد كنند. با اين وجود حسيني حتي در اوج ماه عسلش در استقلال از اين كار طفره مي‌رفت. به نظر مي‌رسد او به دنبال اين بود كه اول تكليف رحمتي روشن شود و بعد قرارداد جديدش را امضا كند.

 

حسینی تا پیش از خروج رحمتی از استقلال دلش نمی‌خواست با این باشگاه تمدید کند و به همین دلیل تمام پیشنهادهای مدیران تیم برای تمدید قراردادش را رد کرد. حالا هم معلوم شده نگرانی او بی‌جهت نبوده است. این در حالی است که حتی دیگر از «نمایش رفاقت» بین رحمتی و حسینی هم خبری نیست و این دو نفر مرزهای‌شان را با هم روشن کرده‌اند. حالا باید دید تلاش استقلال برای حفظ حسینی به جایی می‌رسد یا نه؟

 

آنچه مسلم است اینکه کار بسیار سخت شده. فراموش نكنيد حسيني اخيرا به تيم ملي هم دعوت شده و اين مساله تحمل نيمكت‌نشيني را براي او دشوارتر مي‌كند. جالب اينجاست كه رحمتي هم تا پايان فصل آينده با استقلال قرارداد دارد. بنابراين به نظر مي‌رسد آخر فصل فقط يكي از اين دو نفر در جمع آبي‌پوشان باقي خواهند ماند.

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: