کد خبر: ۷۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۲۶۱
مربی دروازه‌بان های استقلال گفت: برخلاف صحبت‌هایی که در خصوص مصدومیت رحمتی گفته شده است، این بازیکن از هر لحاظ آماده دربی است.
رفع مصدومیت و آمادگی کامل مهدی رحمتی برای دربی 86به گزارش خبرداغ،اشکان نامداری در حاشیه تمرین ظهر امروز استقلال گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. همه بازیکنان از آمادگی کامل برخوردارند.

 

مربی دروازه بان های استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته شده است هنوز مصدومیت رحمتی برطرف نشده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما روز گذشته هم با این که تمرین تعطیل بود به همراه رحمتی به ورزشگاه آمده، تمرینات خوبی انجام دادیم و این تیم از هر لحاظ آماده دیدار برابر پرسپولیس است. او هیچ مشکلی ندارد و مطمئنا روز پر فروغی را در برابر پرسپولیس خواهد گذراند.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر حسین حسینی سه اخطاره نمی شد، او درون دروازه قرار می گرفت یا خیر؟ اظهار داشت: تصمیم گیرنده نهایی شفر است و او شب قبل از بازی تصمیم می گیرید که چه کسی درون دروازه باشد.

 

نامداری در پاسخ به این سوال که گفته شده به رحمتی قول داده شده که در دربی درون دروازه می ایستد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. گلرهای ما براساس آمادگی خود درون دروازه قرار خواهند گرفت اما در بازی با الهلال از ابتدا قرار بود که رحمتی به خاطر تجربه بالا و مدیریتش در زمین، گلر بازی باشد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: