کد خبر: ۷۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۴
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی تأکید کرد که اگر ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند و پکیج‌های مالی و تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار هتل‌ها قرار گیرد باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در ساخت هتل رشد داشته باشد.
علی‌اصغر مونسان: رشد سرمایه‌گذاری در ساخت هتل با پکیج‌های مالی و تسهیلات ارزان‌قیمت

به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری امروز سه‌شنبه 8 اسفند 96 در گفت‌‌وگو با فارس، در مورد خدمات دولت برای تسهیل در اقامت نوروزی مسافران، گفت: «نگران اقامت برای ایام نوروز نیستیم و خوشبختانه اقامتگاه‌های موجود جوابگو هستند.»

او با اشاره به نیاز کشور به هتل‌های بیشتر، ادامه داد: «بوم‌گردی‌ها یکی از روش‌هایی بود که ما مسیر سرمایه‌گذاری در هتل را دور زده‌ایم. هتل به‌خصوص هتل پنج‌ستاره بسیار مورد نیاز است.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تأکید کرد: «بناهای تاریخی و بوم‌گردی باعث علاقه‌مندی گردشگران خارجی شده است. برای ایام عید بوم‌گردی‌ها به اندازه کافی وجود دارد و مورد اقبال گردشگران است.»

او خاطرنشان کرد: «اگر ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند و پکیج‌های مالی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار هتل‌ها قرار گیرد باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در ساخت هتل رشد داشته باشد. البته هم اینک 1700 پروژه در صنعت گردشگری داریم که بالای 60‌درصد پیشرفت فیزیکی دارند که به‌مرور به کمک صنعت گردشگری می‌آیند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: