کد خبر: ۷۶۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۵۸
حسن زماني از اينكه استقلال با شفر يكي از قدرت‌هاي فوتبال در منطقه غرب آسيا را شكست داد خوشحال بود و براي پرسپوليس و شهرآورد پيش‌بيني‌هاي جالبي كرد.
با شفر قدرت اول آسيا مي‌شويم/ شهرآورد را هم می‌بريمبه گزارش خبرداغ ، صحبت‌هاي اين عضو هیئت مدیره استقلال را مي‌خوانيد.

 

* استقلال به راحتي الهلال را شكست داد؟!

قبل از اعزام تيم، به خود شما گفتم كه از دو ديدار اول 4 امتياز مي‌گيريم و اين مهم در بازي با الهلال محقق شد البته استقلال راحت الهلال را شكست نداد بلكه با توجه به توانايي‌هايش اجازه خودنمايي به اين تيم نداد.

 

* چرا ابتداي بازي در مراسم همدردي با كشته شدگان سانحه هوايي آن رفتار از الهلالي‌ها سر زد؟

اين نشان‌دهنده شخصيت آن تيم است. در همه دنيا مرسوم است كه به احترام تيم مقابل يا اتفاقي كه در دنيا رخ داده سكوت مي‌كنند ولي عربستاني‌ها نشان دادند علاوه بر مسائل فني در اخلاق فوتبالي هم بازنده هستند.

 

* انتقام پرسپوليس را گرفتيد؟

از آن زمان كه پرسپوليس به اين تيم باخت انتظار اين روز را مي‌كشيدم كه استقلال با الهلال رودررو شود و اتفاقاً خيلي هم زود اين مهم رقم خورد و انتقام خوبي از آنها گرفتيم.

 

* و پرسپوليس به السدي كه استقلال سال قبل حذفش كرده بود، باخت؟

مهم نيست. براي نماينده كشورمان در آسيا آرزوي موفقيت داريم و اميدواريم در ادامه راه بتوانند نتايج خوبي كسب كنند.

 

* اما اين تيم حريف شهرآورد شماست؟

در شهرآورد فرق مي‌كند؛ آن بازي همان روزي است كه نتيجه‌گيري‌هاي پرسپوليس در ليگ تغيير مي‌كند و با شكستي كه از استقلال مي‌خورد نتايج خوبش ديگر تكرار نخواهد شد.

 

* خيلي به استقلال اميدوار هستيد؟

چرا نباشيم. الهلال كه از قدرت‌هاي مهم آسياست در ديدار با استقلال مانند يك تيم ضعيف به نظر مي‌رسيد و حتماً اين شرايط در شهرآورد و ادامه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هم تكرار خواهد شد.

 

* پس شفر فصل بعد هم در استقلال مي‌ماند؟

حتماً! شفر را نگه مي‌داريم تا اين تحول به وجود آمده در نحوه بازي كردن تيم بيشتر از قبل ديده شود و استقلال بار ديگر به قدرت اول آسيا تبديل شود.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: