کد خبر: ۷۶۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۵۲
ساعاتي پس از ديدار پرسپوليس مقابل السد كه با شكست 3 بر يك تيم تهراني به پایان رسيد، اتفاق عجيبي رخ داد.
طارمی: كاری می‌كنند كه مردم به من توهين كنندبه گزارش خبرداغ،كانال‌هاي تلگرامي، عكسي را منتشر كردند كه به نظر مي‌رسيد از قسمت «استوري» صفحه اينستاگرام مهدي طارمي گرفته شده است. در اين متن نوشته شده بود: «آدم‌ها وقتي قدر شما رو مي‌دانند كه ديگر دير شده و وقتي باختند جاي خالي شما را حس مي‌كنند. به خود بگيريد»

 

اين موضوع به قدري عجيب به نظر مي‌رسيد كه مرز بين واقعيت و دروغ در آن مشخص نبود. البته با كمي دقت مي‌توانستيم متوجه شويم كه عكس استفاده شده در قسمت پروفايلِ متن، عكس قبلي طارمي بود.

 

از سوي ديگر، در صفحه رسمي طارمي، اين استوري به چشم نمي‌خورد اما به هر حال كانال‌هاي قارچ‎گونه تلگرام، در حجم وسيعي اين موضوع را پوشش دادند.

 

مهدي طارمي كه موضوع را فهميد، با انتشار استوري جديد نوشت: «آقايي كه اين فتوشاپ را درست مي‌كني، خدا از تو نگذره با اين كارت باعث توهين به من ميشي.» او با اين متن ثابت كرد استوري قبلي، تخيلي بوده است.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اصغرسیف الهی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
سلام آقای طارمی این را بدان پرسپولیس اگربه دسته سه هم برود و درآسیاهم نباشد محتاج بازیکن نیست شما هستی که محتاج پرسپولیس هستی پرسپولیس هیچ وقت محتاج کسی نیست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: