کد خبر: ۷۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۷۱
غیبت معنادار 3 داور مطرح کشورمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر این احتمال را تقویت می‌کند که قضاوت داربی هشتادوششم تهران به یکی از آن‌ها سپرده خواهد شد.
چه کسی قضاوت داربی هشتادوششم تهران را سوت می زند؟!به گزارش خبرداغ،غیبت معنادار 3 داور مطرح کشورمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر این احتمال را تقویت می‌کند که قضاوت داربی هشتادوششم تهران به یکی از آن‌ها سپرده خواهد شد.

 

اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در‌حالی اعلام شده که اسامی چند داور در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

 

محمدحسین زاهدی‌فر، سیدمهدی سیدعلی و موعود بنیادی‌فر، داورانی هستند که در چند سال اخیر قضاوت‌های خوبی داشته و خودشان را مطرح کرده‌اند.

 

احتمال این‌که قضاوت داربی 86 به یکی از این 3 داور سپرده شود، وجود دارد‌ چرا‌که سوت قضاوت داربی 85 هم در‌حالی به بیژن حیدری داده شد که هفته قبل از آن داوری نکرد تا بتواند در داربی 85 قضاوت کند.

 

در میان 3 داوری که این هفته قضاوت ندارند، شانس بنیادی‌فر و زاهدی‌فر برای حضور در داربی 86 بیشتر است، چرا‌که سیدعلی در هفته‌های گذشته با چالش‌های داوری روبه‌رو بوده و در هفته بیست‌وسوم هم قضاوتی را بر‌عهده نداشت.

 

زاهدی‌فر هم در این هفته داوری نکرد، اما خیلی مورد‌ بحث و انتقاد داوری قرار نگرفته بود.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: