کد خبر: ۷۶۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
مرگ کاووس سيدامامي بيش از همه، فعالان محيط زيست را شوکه کرده؛ به‌ويژه اينکه پيش از اثبات اتهام‌ها، صداوسيما در همين موضوع مستندي ساخته و پخش کرده است. مستندي که حالا زمينه‌ساز شکايت وکلاي خانواده سيدامامي از برنامه ٢٠:٣٠ شده است.
شكايت خانواده سيدامامی از مسئولان ٢٠:٣٠

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شرق ، مرگ کاووس سيدامامي بيش از همه، فعالان محيط زيست را شوکه کرده؛ به‌ويژه اينکه پيش از اثبات اتهام‌ها، صداوسيما در همين موضوع مستندي ساخته و پخش کرده است. مستندي که حالا زمينه‌ساز شکايت وکلاي خانواده سيدامامي از برنامه ٢٠:٣٠ شده است.

اين برنامه خانواده سيدامامي را بسيار رنجانده و وکيل خانواده به «شرق» مي‌گويد: «روا نيست تا مراحل حقوقي و قانوني به اتمام نرسيده و اتهام‌ها در دادگاه مسجل نشده است، رسانه ملي تصاويري را چنين بي‌پروا به نمايش بگذارد و مواردي را مطرح کند».

آرش کيخسروي، از وکلاي خانواده کاووس سيدامامي، تأکيد دارد: «بيانيه داده‌ايم و وضعيت پرونده را به‌طور کلي اعلام کرده‌ايم. اقدام صداوسيما و برنامه ٢٠:٣٠ در پخش آن برنامه خلاف نص صريح قانون است و هتک حرمت متوفي و خانواده ايشان محسوب می‌شود. اين اقدام جاي تأمل دارد».

او همچنين گفته: «ما لايحه‌اي تنظيم کرده‌ايم. هنوز هيچ جرمي عليه کاووس سيدامامي به اثبات نرسيده که براي ساخت برنامه و تحت تأثير قراردادن افکار عمومي برنامه تلوزيوني تدوين شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: