کد خبر: ۷۶۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۵
رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: تامین امنیت مردم جزئی از ماموریت‌های اصلی دولت و نظام است. متاسفانه به لحاظ اتفاقات ناگوار امسال سال خوبی نبود. سیل و زلزله و حوادث دیگری داشتیم که نسبت به آنها همه ما غمگین و ناراحت هستیم و باید دعا کنیم که این اتفاقات کم شود.
تلاش می‌کنیم مردم در امنیت تعطیلات نوروز را سپری کنند/ سال خوبی نداشتیم/ تامین امنیت مردم جزئی از ماموریت‌های اصلی دولت و نظام است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود واعظی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دولت در آستانه تعطیلات نوروز چه اقداماتی را انجام می‌دهد تا مردم نسبت به امنیت سفرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای اطمینان بیشتری داشته باشند، گفت: از دغدغه‌های جدی دولت و نظام این است که مردم در طول سال امنیت داشته باشند هم در سفر هم در فعالیت‌هایشان.

وی افزود: تامین امنیت مردم جزئی از ماموریت‌های اصلی دولت و نظام است. متاسفانه به لحاظ اتفاقات ناگوار امسال سال خوبی نبود. سیل و زلزله و حوادث دیگری داشتیم که نسبت به آنها همه ما غمگین و ناراحت هستیم و باید دعا کنیم که این اتفاقات کم شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد:  بر این اساس امروز مفصل در این باره در دولت بحث شد و دستورات لازم داده شد کمیته ای مامور پیگیری مسائل شد مردم مطمئن باشند باتوجه به آنچه در دست همه ارگان‌ها باشد تلاش می‌شود مردم تعطیلات خوبی داشته باشند و با آرامش بروند و بازگردند و این ایام را در امنیت سپری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: