کد خبر: ۷۶۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۸۴
استاندار اصفهان گفت: انتقال اجساد با بالگرد و به صورت کول کردن یا کوله‌پشتی در مورد برخی اجساد طراحی شده است.
استاندار اصفهان: طراحی انتقال برخی از پیکرها با کوله‌پشتی/ تلاش می‌کنیم همه اجساد را به خانواده‌های آنها تحویل دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان گفت: آمادگی برای انتقال پیکرهای جان‌باختگان وجود دارد. قرار است با یک طراحی این عزیزان را بیاورند. انتقال اجساد با بالگرد و به صورت کول کردن یا کوله‌پشتی در مورد برخی اجساد طراحی شده است.

وی گفت: جا دارد از همه تشکر کنیم. اهالی این روستا خیلی زحمت کشیدند. تمام دو سه هزار نفر از خانواده‌های جان‌باختگان پذیرایی کردند. این از مهمان‌نوازی و مهربانی این  دوستان است. ۶۶ عزیز اینجا هستند. تمام تلاش ما این است که فرد فرد این‌ها را بیاوریم و به خانواده‌های آنها تحویل دهیم.

نجار رئیس ستاد مدیریت بحران هم در پاسخ به این سوال که عملیات آوردن پایین پیکرها چه زمانی انجام می‌شود، گفت: در اولین فرصت این عملیات انجام می‌شود ولی زمان را نمی‌شود تخمین زد. انشاءالله زودتر بشود. وضعیت جوی را می‌بینید؛ هم ابر متراکم هست، هم باد است. موقعیت و شرایط خیلی سخت است. امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این عملیات انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: