کد خبر: ۷۶۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
مجید انصاری:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند مبنای گفت‌وگوی ملی بین جریانات سیاسی و مسئولان باشد.
فرمایشات رهبری مبنای گفت‌وگوی ملی بین جریان‌های سیاسی و مسئولان باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه مراسم ترحیم فرزند احمد توکلی با حضور در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های روز گذشته رهبری گفت: فرمایشات رهبری فرمایشات بسیار جامع با تحلیل جامعی از مسائل بود. ایشان هم روی خدمات و دستاوردهای نظام تاکید داشتند و هم روی مطالبات اساسی که مردم دارند و اقداماتی که باید برای آینده انقلاب انجام داد، تاکید کردند.

وی افزود: بخشی از این صحبت‌ها تکیه بر موضوع عدالت اجتماعی بود و فکر می‌کنم فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند مبنای گفت‌وگوی ملی بین جریانات سیاسی و مسئولان باشد.

انصاری تاکید کرد: شخصا معتقدم محورهای این صحبت می‌تواند مبنای بررسی‌های بیش‌تر قرار بگیرد. ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و ارزیابی از موفقیت‌ها و ضعف‌ها و برنامه‌ریزی با عزم ملی برای جبران کاستی‌های گذشته در همه حوزه‌ها از جمله حوزه عدالت لازم و ضروری است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: