کد خبر: ۷۶۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
مربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس تجربه خوبی از سال گذشته دارد و می‌تواند با اقتدار از گروه خود صعود کند.
ناصر ابراهیمی: پرسپولیس با اقتدار از گروهش صعود می‌کند/ کی‌روش تکرو است!/ پرسپولیس می تواند در جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گیردبه گزارش خبرداغ،ناصر ابراهیمی با اشاره به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس ۹۵ درصد قهرمان است، مگر آنکه اتفاقی خاص رخ بدهد.

 

وی افزود: البته در این قهرمانی مدیریت، بازیکنان و کادر فنی نقش مهمی داشته‌اند. همه کاره این گروه‌ها بودند و باید اذعان کرد که تیم از لحاظ روحی و روانی در سطح بسیاربالایی قرار داشته‌اند.

 

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. پرسپولیس تجربه خوبی از سال گذشته دارد و می‌تواند با اقتدار از گروه خود صعود کند و در جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

 

ابراهیمی در خصوص تیم ملی و کی‌روش اظهار داشت: تبریک می‌گویم به سرمربی تیم ملی بابت صعود دوباره به جام جهانی، اما چرا سر مربی تیم ملی حاضر به قبول جوانانی همچون کریمی، نکونام، پیروانی و ... در کنار خود نیست؟ این از نقاط ضعف مربی سر تیم ملی است و باید گفت که کی‌روش تکرو است.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: