کد خبر: ۷۶۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۲
محمد نوری عضو پیشکسوت استقلال 3 بازیکن کلیدی این تیم در بازی با الهلال را معرفی کرد.
محمد نوری: 3بازیکن کلیدی استقلال مقابل الهلالبه گزارش خبرداغ، محمد نوری درمورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الهلال عربستان گفت: الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند و رزومه‌دار آسیا است، استقلال هم در بازی مقابل الریان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته حقش پیروزی بود. استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و از زمان حضور شفر آبی‌پوشان بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند و کارهای ترکیبی خوبی را در استقلال شاهد هستیم. 


وی افزود: استقلال ایرادهایی در خط دفاع دارد در جاگیری‌ها و پرس من تو من با مهاجمان حریف اشکالاتی در این تیم دیده می‌شود اما خط دفاع استقلال نسبت به فصل گذشته و نیم فصل اول بسیار خوب عمل می‌کند،‌در نبود پژمان منتظری روزبه چشمی می‌تواند به خط دفاع استقلال کمک کند. 


بازیکن اسبق استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی گفت: به نظر من در این مسابقه هر تیمی که هافبک‌هایش بهتر عمل کنند و بتوانند بازی را در دست بگیرند پیروز میدان خواهند شد، در استقلال امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان و جبارف سه هافبک آماده هستند که شرایط بسیار خوبی را دارند، فرشید اسماعیلی هم دیگر محروم نیست و به هافبک‌های استقلال اضافه خواهد شد.

 

تیام بازیکنی که تازه به استقلال آمده در بازی گذشته یک نیمه بازی کرد و نشان داد که بازیکن خوبی است. 


نوری با اشاره به بازی علی قربانی مهاجم استقلال گفت: قربانی بازیکن زحمت‌کشی است به دفاع حریف فشار زیادی می‌آورد بدون توپ خوب بازی می‌کند و در کارهای دفاعی هم به تیم استقلال کمک می‌کند، در چند بازی اخیر قربانی بازی‌های خوبی را برای استقلال انجام داده است بازی استقلال و الهلال یک مسابقه 6 امتیازی است که تیم برنده قطعا به صعود از این گروه امیدوار می‌شود.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: