کد خبر: ۷۶۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، در پیامی وقوع سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را به خانواده های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
پیام تسلیت دکتر پرویزیان در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافربریبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، در پیامی وقوع سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را به خانواده های داغدار و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
متن پیام دکتر پرویزیان به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان گرامی، موجب تألم و تأثر فراوان خدمتگزاران صدیق مردم در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی شد. ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار، خود را درغم آنها شریک دانسته و برای رفع مشکلات پیش آمده در کنار بازماندگان خواهیم بود.
شبکه بانکی در کنار سایرسازمان ها و نهادها، در اجرای مسوولیت اجتماعی خود، از هر گونه کمکی فروگذار نخواهد کرد.از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: