کد خبر: ۷۵۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
تعداد بازدید: ۳۶۳
مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی تیم های اتلتیکومادرید و لیون و شکست دور از انتظار ناپولی پیگیری شد.
بازگشت رویایی روخی بلانکو در دانمارک / پیروزی با ارزش لایپزیگ در سن پائولو

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:35 هفت دیدار به صورت همزمان برگزار شد. آاک آتن در شبی که مسعود شجاعی را در ترکیب نداشت به مصاف دیناموکیف اوکراین رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.یاران شجاعی در حالیکه تا دقایق پایانی با یک گل از میهمان خود عقب بودند، با گل دقیقه 80 آجارویچ به تساوی رسیدند تا امیدشان برای بازی برگشت زنده بماند.

در بازی دیگر اتلتیکو مادرید در شرایطی که با یک گل از میزبان خود کپنهاگن عقب بود به بازی برگشت و به پیروزی 4 بر یک دست یافت.سائول در دقیقه 21،‌ گامیرو در دقیقه 37، گریزمان در دقیقه 71 و ویتولو در دقیقه 77 گلهای اتلتیکو در این دیدار را به ثمر رساندند.شاگردان سیمئونه با این برد گام بلندی برای رسیدن به مرحله یک هشتم برداشتند.

در دیگر دیدار ناپولی صدرنشین در سن پائولو برابر لایپزیگ آلمان با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.اوناس در دقیقه 52 گل نخست را برای ناپولی زد اما در ادامه لایپزیگ با دو گل تیمو ورنر در دقایق 61 و 90 و گل بروما در دقیقه 74، بازی را به سود خود به پایان رساند.  

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

*سلتیک یک – زنیت صفر

*استوا بخارست یک – لاتزیو صفر

*پارتیزان بلگراد یک – ویکتوریا پلژن یک

*لیون 3 - ویارئال یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: