کد خبر: ۷۵۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
درحالی که پیش از این تصور می شد حسین ماهینی جزو بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد، این چنین نیست.
ماهینی با پرسپولیس قرارداد دارد + عکسبه گزارش خبرداغ ، فهرست ۱۱ نفره بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به پایان می رسد پیش از این در رسانه ها منتشر شده بود.
مصاحبه های حسین ماهینی درباره شروط بازیکنان برای تمدید قرارداد هم این تصور را به وجود آورد که ماهینی قراردادش رو به پایان است و برای تمدید قرارداد خواهان مشخص شدن برخی شرایط است.


این در حالی است که مشخص شد مصاحبه های این بازیکن برای تعیین تکلیف سایر بازیکنان بوده و خودش با پرسپولیس قرارداد دارد.
ماهینی پس از بازگشت از ملوان به پرسپولیس قرارداد خود را سه ساله تمدید کرد و تا پایان لیگ هجدهم با پرسپولیس قرارداد دارد.


وکیل ماهینی در گفت و گو با سایت نود درباره قطعی یا مشروط بودن قرارداد سال بعد این بازیکن گفت: این قرارداد قطعی است و او تا پایان لیگ هجدهم بازیکن پرسپولیس است. در قسمت عکس تصویر سایت رسمی سازمان لیگ و مدت باقی مانده از قرارداد ماهینی مشخص است.

 

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: