کد خبر: ۷۵۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان مؤثر پرسپولیس به شمار می‌رود که بی‌سر و صدا کارش را دنبال می‌کند. او یک هافبک دفاعی جنگنده است که اهل حاشیه هم نیست و ساده فوتبال بازی می‌کند.
ربیع‌خواه: می‌توانیم قهرمان آسیا شویمبه گزارش خبرداغ ، در آستانه دیدار با نسف‌قرشی ازبکستان دقایقی با ربیع‌خواه همکلام شدیم.

 

*اوضاع پرسپولیس روبه‌راه است؟

خدا را صد هزار مرتبه شکر. همه چیز خوب و ایده‌آل است و ما هم مشغول تمرین هستیم تا بهترین عملکرد را برابر نسف‌قرشی داشته باشیم.

 

*اسم نسف‌قرشی را آوردی. می‌دانی تا به حال در ایران نباخته است؟

نه نمی‌دانستم اما می‌دانم حریف خوبی است. ازبک‌ها فوتبال را قلدر بازی می‌کنند و از پیش بازنده نیستند.

 

*اما خیلی‌ها توقع دارند حداقل ۲ یا ۳ گل به تیم ازبک در تهران بزنید؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. تماشاگران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر کنند و ما برنده شویم اما تعداد گل را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند قوی و تیم‌های برتر کشور خود هستند.

 

*به هر حال شما در خانه بازی می‌کنید. قبول داری بازی کردن در استادیوم آزادی خیلی شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را عوض می‌کند؟

صددرصد همین طور است. ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا خیلی اذیت شدیم. در بیشتر مسابقات خود مهمان بودیم. در عمان و سایر کشورها بازی کردیم و اگر می‌توانستیم در آزادی بازی کنیم مطمئن باشید به فینال می‌رسیدیم.

 

*این بار به فینال می‌رسید؟

من نمی‌خواهم بی‌دلیل از تیم خودمان تعریف کنم. پرسپولیس به گواه اغلب کارشناسان بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و شایستگی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ما حتی می‌توانیم قهرمان آسیا شویم چون تیم فوق‌العاده خوبی داریم. از مدیریت و کادرفنی بگیرید تا بچه‌ها که همگی همدل و رفیق هستند.

 

*در لیگ برتر هم بردهای پرگلی مقابل سپاهان اصفهان و نفت آبادان داشتید شاید به همین دلیل انتظار می‌رود نسف‌قرشی را هم پرگل ببرید؟

گفتم که شرایط تیم بسیار خوب است. همه چیز برای ارائه یک بازی تماشاگرپسند مهیاست و انشاءا... بتوانیم به قول شما پرگل ببریم ولی از همه چیز مهم‌تر برد است. اول باید ببریم و نتیجه بگیریم حالا با اختلاف یک گل یا سه گل فرقی نمی‌کند. در لیگ قهرمانان آسیا باید برنده شویم.

 

*ولی به هر حال در مراحل بعدی و پس از صعود از مرحله گروهی باید در کشور ثالث برابر حریفان عربستانی بازی کنید.

بله، متأسفانه این یک تصمیم سیاسی است که گرفته شده و کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید. ما در عمان و سایر کشورها هم مهمان هستیم و طرفداران تیم‌های عربستانی بیشتر هستند. البته تجربه پرسپولیس هم بیشتر شده و انشاءا... بتوانیم این فصل در لیگ قهرمانان آسیا هم شایستگی‌های خود را ثابت کنیم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: