کد خبر: ۷۵۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۸
دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران با اشاره به این‌که «ایران هیچ نقشی در سقوط پهپاد اسرائیلی ندارد»، گفت: سقوط این پهپاد معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.
شمخانی: ایران هیچ نقشی در سقوط پهپاد اسرائیلی ندارد

دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران با اشاره به این‌که «ایران هیچ نقشی در سقوط پهپاد اسرائیلی ندارد»، گفت: سقوط این پهپاد معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با روسیاالیوم، گفت: سقوط پهپاد اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه در روز شنبه به این اشاره دارد که هر خطایی از سوی اسرائیل در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: سقوط این پهپاد توسط پدافند هوایی سوریه معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

شمخانی در ادامه ضمن رد کردن هر نوع دست داشتن ایران در سقوط پهپاد اسرائیلی، گفت: پدافند هوایی سوریه پهپاد اسرائیلی را که به حریم هوایی این کشور تجاوز کرده بود، ساقط کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز دیروز شنبه در همین زمینه با بیان این‌که«ادعاها و سخن‌پراکنی‌های رژیم صهیونیستی مردود است»، تاکید کرد: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک‌تر از آن است که بدان پرداخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
درپاسخ به دبیرکل بی ادب سازمان ملل نوکرآمریکا درجهان
چرا دبیرکل سازمان ملل و کاخ سفید درمورد تجاوز یک هواپیمای شناسایی اسرائیلی به حریم هوایی لبنان خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
نتانیاهو سگ زنخیری کاخ سفید درمنطقه است.
نتانیاهوسگ زنجیری واشنگتن درمنطقه است.
رژیم جعلی صهیونیستی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
حضورنیروهای رژیم جعلی صهیونیستی درفلسطین غیرقانونی است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می می دهد دست رژیم جعلی صهیونیستی درکاراست.
99 درصد رژیم جعلی صهیونیستی عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، مصر، لیبی، یمن، منطقه وجهان است.
99 درصد رژیم جعلی صهیونیستی عامل اصلی جنگ درمنطقه وجهان است.

تجاوز یک هواپیمای شناسایی اسرائیلی به حریم هوایی لبنان

دوشنبه 23 بهمن 1396 - 09:17
یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی لبنان، اقدام به گشت زنی در آسمان لبنان کرده و سپس به فلسطین اشغالی بازگشت.
العالم - لبنان

به گزارش پایگاه خبری الوطنیه لبنان، فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد:
"یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی رأس ساعت 1 و 50 دقیقه بامداد وارد حریم هوایی لبنان شده و اقدام به گشت زنی بر فراز شهرک علما الشعب کرد و پس از انجام چند حرکت مدور ساعت 8:30 آسمان شهرک یادشده را ترک کرد".
208
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: