کد خبر: ۷۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های غربی؛
رسانه‌های مختلف غربی به بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و دیگر شهرهای ایران پرداخته و بار دیگر از حضور مردم ایران در این مراسم خبر دادند.
شینهوا: مردم ایران شعارهای ضدآمریکایی سر دادند/ نیشن: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، خبرگزاری شینهوا با انتخاب تیتر «مردم ایران با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند» به بازتاب برگزاری سی و نهمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

شینهوا در این باره نوشت: صدها هزار نفر از مردم ایران امروز –یکشنبه- در سراسر ایران، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را جشن گرفتند.

شینهوا در این باره نوشت: مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تصاویری از موسس نظام جمهوری اسلامی ایران و جانشین وی را حمل می کردند.

سایت روزنامه نیشن نیز تیتر «میلیون‌ها ایرانی برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب  اسلامی به خیابان‌ها آمدند» را برای بازتاب خبری خود از این مراسم انتخاب کرد و نوشت: میلیون‌ها ایرانی به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ در این کشور را جشن بگیرند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی درباره راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب نوشت که ایرانی‌ها امروز –یکشنبه- به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را جشن بگیرند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حاضران در این راهپیمایی شعارهای سنتی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند. صدها هزار نفر در اطراف میدان مرکزی آزادی حضور پیدا کردند.

آسوشیتدپرس همچنین گزارش داد: در خارج از ایران، تهران توانست با موفقیت به عقب راندن گروه تروریستی داعش از عراق کمک کند و همچنین به نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه برای بازپس‌گیری بخش‌های استراتژیک سوریه در جنگ‌ طولانی این کشور کمک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: