کد خبر: ۷۵۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از بازگشت نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی به قیمت سال گذشته با احتساب افزایش حدود ۱۵درصد خبر داد.
اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کاهش یافت
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا فراهانی در نشست فعالان رسانه‌ای شعب دانشگاهی «مفدا» که محل در وزارت بهداشت برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: رتبه‌بندی و آنالیز خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شده است و نتایج آن در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای دانشجویان از ابتدای سال تحصیلی جاری مبنی بر تجدیدنظر در اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد وافزود: این تعرفه که از ابتدای امسال به دلایل گوناگون افزایش زیادی پیدا کرده بود،  با احتساب حدود ۱۵ درصد افزایش به نسبت سال قبل تغییر کرد.

امسال افزایش بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط صندوق رفاه دانشجویان افزایش زیادی یافته بود که این موضوع اعتراضات دانشجویی زیادی را در پی‌ داشت. پس از آن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت قول داده بود که این افزایش بها اجاره بها تعدیل خواهد شد که بر این اساس از ترم آینده اجاره بها بر مبنای قیمت سال گذشته دریافت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: