کد خبر: ۷۵۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۴۳۸
مدیریت بانک کشاورزی استان کرمان در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی و اقساطی بفروش برساند.
آگهی مزایده املاک بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، مدیریت بانک کشاورزی استان کرمان در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل از طریق مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی و اقساطی بفروش برساند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، بازدید از املاک ، دریافت اسناد مزایده ، از تاریخ انتشار آگهی (چاپ دوم )  به مدت ده روز  ، روز پنج شنبه 26 بهمن و برای تسلیم پیشنهادات خود تا روز دهم اسفند همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 13 بعد از ظهر به نشانی کرمان – خیابان سپه – جنب شهرداری – مدیریت بانک کشاورزی –واحد حقوقی مدیریت مراجعه کنند . پاکت های پیشنهادهای ارائه شده در تاریخ 12 اسفند راس ساعت 8:30 صبح  در محل مدیریت بانک واقع در خیابان سپه درحضور اعضای کمیسیون معاملات مفتوح و قرائت خواهد شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: