کد خبر: ۷۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۲
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای، هزینه واگذاری زمین و سایر زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم حداکثر ۱۰ درصد نقد و مابقی اقساط تعیین کردند.
۱۰ درصد از هزینه واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم به‌صورت نقدی دریافت می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده کل کشور اختصاص داشت، بند الحاقی ۱ به تبصره ۷ این لایحه را تصویب کردند.

بنابر مصوبه امروز مجلس که با ۱۶۲ رای موافق، ۲۳ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر به تصویب رسید، شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک مناطق محروم به‌منظور جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال در مناطق محروم مکلف شدند که هزینه واگذاری زمین و سایر زیرساخت‌ها را به صورت حداکثر ۱۰ درصد نقد و مابقی را از زمان بهره‌برداری به صورت اقساط از واحد تولیدی دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: