کد خبر: ۷۵۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
شاگردان شفر به زودی یک ماه سخت و طاقت‌فرسا را با 6 دیدار نفسگیر تجربه خواهند کرد.
آغاز روزهای سخت شفر و استقلالبه گزارش خبرداغ،شاگردان شفر به زودی یک ماه سخت و طاقت‌فرسا را با 6 دیدار نفسگیر تجربه خواهند کرد.


آبی‌پوشان در تاریخ 24 بهمن نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان را در قطر برابر الریان برگزار می‌کنند و پس از آن‌، اول اسفند در حساس‌ترین بازی گروه میزبان الهلال در عمان و شهر مسقط هستند.


شاگردان شفر 5 اسفند با فولاد خوزستان یکی از مدعیان قهرمانی در اهواز روبه‌رو می‌شوند و 10 اسفند نیز شهرآورد حساس تهران را برابر صدرنشین مطلق مسابقات یعنی پرسپولیس برگزار خواهند کرد.


استقلال در تاریخ 15 اسفند باید در امارات به مصاف العین برود؛ تیمی که در دوره قبلی خاطره تلخی برای آبی‌ها به جا گذاشت و 21 اسفند نیز در تهران با همین تیم روبه‌رو خواهد شد تا ششمین بازی سخت را در کمتر از یک ماه تجربه کند.


شفر در صحبت‌هایش گفته بود که نمی‌خواهد دیگر استقلال از حریفان شش گل دریافت کند و برای اینکه این اتفاق تکرار نشود باید فکر چاره باشد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: