کد خبر: ۷۵۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۴
همسر مرحوم پوحیدری گفت: با رفتار‌های که از مسئولان باشگاه دیدم پی‌بردم که منصور عمر خود را در استقلال هدر داده و کسی قدر زحمات او را نمی‌داند.
همسر پورحیدری به سیم آخر زد؛ فهمیدم که «منصور» عمر خود را در استقلال هدر داده است!به گزارش خبرداغ،فریده شجاعی گفت: من فقط می‌توانم بگویم برای مسوولان باشگاه استقلال متاسف هستم. منصور پورحیدری بیش از نیم قرن در استقلال زحمت کشیده و هیچوقت خودش را درگیر مسایل مالی نکرد اما الان حتی افتخاری جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد.



وی افزود: "منصور" در استقلال دنبال پول نبود و حتی از جیبش هم هزینه می‌کرد تا تیم نتیجه بگیرد و حالا هیچکس پاسخگو نیست تا طلب او را پرداخت کند. استقلال به "منصور" ۴۳۰ میلیون بدهی داشت که فقط ۵۰ میلیون از آن را پرداخت کرده و مابقی مطالبات هنوز به حساب‌مان واریز نشده است.



شجاعی ادامه داد: واقعا با این رفتار‌ها پی می‌برم که منصور عمر خود را در استقلال هدر داده و کسی قدر زحمات او را نمی‌داند. زمانی که همسرم در بیمارستان بستری بود افتخاری و توفیقی به بیمارستان می‌آمدند و می‌گفتند تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند، اما الان جواب نامه ۱۰ روز پیش من را هم ندادند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: