کد خبر: ۷۵۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
نقطه سیاه بازی نفت آبادان و استقلال، جا ندادن تیم میزبان به هواداران میهمان بود.
زشت‌ترین نکته بازی استقلال و نفت آبادانبه گزارش خبرداغ ،  نقطه سیاه بازی نفت آبادان و استقلال، جا ندادن تیم میزبان به هواداران میهمان بود. طبق قوانین 10درصد از ظرفیت ورزشگاه باید در اختیار تیم میهمان باشد و بر این اساس استقلال حتما باید حداقل دو هزار تماشاچی در ورزشگاه می‌داشت، اما در ورزشگاه‌هایی مثل آبادان و تبریز این حق از پرسپولیس و استقلال سلب می‌شود.

 

حتی اگر باور کنیم سرخابی‌ها در این دو شهر هوادار ندارند (که به‌خصوص در مورد تبریز اینطور نیست) مسلما پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌های زیادی از شهرهای همجوار مایل به حضور در ورزشگاه هستند. در این شرایط مسوولان برگزاری بازی «وظیفه» دارند امنیت هواداران میهمان را تامین کنند و به آنها جا بدهند. نه به آن شوری که کل استادیوم ثامن در تسخیر سرخابی‌هاست و نه این بی‌نمکی که در آبادان و تبریز به هواداران این تیم‌ها جا نمی‌دهند و بابتش افتخار هم می‌کنند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: