کد خبر: ۷۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
با حضور رئیس جمهور انجام شد؛
با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه‌های مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر و طرح‌های اقتصادی و زیربنایی استان کرمان با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی بخشی از این پروژه‌ها آغاز گردید.
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای در استان کرمان با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز پنج‌شنبه در جریان سفر به استان کرمان با حضور در شرکت معدنی صنعتی گل گهر ، خط ۷ تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت ۲ میلیون در سال را افتتاح کرد.

برای احداث این مجموعه ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و ۴۹ میلیون یورو هزینه شده است.

رئیس جمهور ضمن افتتاح این مجموعه صنعتی - معدنی و بازدید از بخش‌های مختلف آن با توضیحات مهندسین و مدیران این شرکت در جریان احداث و ظرفیت‌های تولیدی این مجموعه قرار گرفت.

روحانی پس از افتتاح خط ۷ تولید کنسانتره سنگ آهن گل گهر سایر طرح‌های مجتمع صنعتی – معدنی گل گهر، طرح‌های اقتصادی و زیربنایی در سطح استان کرمان را به طور همزمان و با ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، دستور افتتاح طرح مگا مدول اول کارخانه تولید آهن اسفنجی فولاد گل گهر با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن آهن اسفنجی گرم و سرد در سال را صادر کرد.

۱۷۱۹ طرح در زیربخش‌های آب و خاک، صنایع تبدیلی، دامپروری و باغبانی، واحدهای گازی یک و دو نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاظمی گل گهر، فازهای یک و دو نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان، آب‌رسانی به شهر بهرمان، آب‌رسانی به شهر خورسند، آب‌رسانی به رودبار جنوب، بخش جراحی قلب باز بیمارستان پیامبر اعظم، طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی و مجموعه ورزشی راور از جمله طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که به طور همزمان و با ارتباط ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانسی همچنین آغاز عملیات اجرایی راه آهن مسیر سیرجان - بردسیر – کرمان به طول ۲۵۶ کیلومتر آغاز گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۴:۰۵ ۰ A
استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه
معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه نوشت: شواهد نشان می دهد ارتش ترکیه از سلاح ممنوعه ناپالم علیه غیرنظامیان عفرین استفاده می کند.

«الهام احمد»، معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه در شهر کوبانی، ارتش ترکیه را به استفاده از سلاح ممنوعه «ناپالم» علیه غیرنظامیان منطقه عفرین متهم کرد.
احمد با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: شواهد نشان می دهد ارتش ترکیه از سلاح ممنوعه ناپالم علیه غیرنظامیان عفرین استفاده می کند.
معاون کُردتبار رئیس شورای دموکراتیک سوریه پیش از این، نسبت به حمایت سیاسی و مالی بلندمدت آمریکا برای بازسازی شهرهای جنگ زده سوریه ابراز امیدواری کرده بود. از سوی دیگر، واشنگتن به رغم اعتراضات آنکارا، یگانهای مدافع خلق موسوم به «ی پ گ» را برای مقابله با داعش با سلاح تجهیزات جنگی مجهز کرده بود. این در حالی است که اینک از حمله نظامی اخیر ترکیه به مرزهای سوریه و عفرین حمایت می کند.
«ناپالم» ماده ای آتش زاست که با حرارتی بین 800 تا 1200 درجه سانتی گراد اجسام را نابود می کند. این ماده آب گریز است و به سادگی با آب خاموش نمی شود. بر اساس قوانین بین المللی استفاده از ماده آتش زای ناپالم برای اهداف نظامی بلامانع است ولی طبق کنوانسیون منع استفاده از برخی سلاح های متعارف که در سال 1980 تصویب شد، کاربرد مواد آتش زا مانند ناپالم و فسفر سفید علیه غیرنظامیان ممنوع است و کشوری که از این مواد برای کشتار غیرنظامیان استفاده کند، جنایتکار جنگی محسوب می شود. استفاده گسترده از ناپالم به همراه عامل نارنجی در جنگ ویتنام عواقب ناگواری برای محیط زیست و بهداشت عمومی این کشور به دنبال داشت.
طی هفته های اخیر، درگیری ها خشونت آمیز با حمایت توپخانه ها و پوشش هوایی ترکیه در مناطق تحت کنترل «ی پ گ» واقع در غرب و جنوب عفرین ادامه داشته است. بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه شمار کشته های نیروهای «ی پ گ» در مواجهه با حمله ارتش ترکیه به 59 تن افزایش یافته است و در این میان غیر نظامیان زیادی زخمی شده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اتحادیه اروپا جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آلمان جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.


چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درباره استفاده ترکیه از سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان عفرین سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ترکیه نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: