کد خبر: ۷۵۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
تعداد بازدید: ۲۶۲
امروز هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری 2 بازی آغاز می‌شود.
نبـرد پروفسور و بازگشتهبه گزارش خبرداغ،در اولین بازی گسترش فولاد در تبریز میزبان مشکی‌پوشان است؛ دیداری که برای مشکی‌پوشان و رضا عنایتی مهمتر از کسب 3 امتیاز خواهد بود. مشکی‌پوشان 4 هفته است برنده نشده و هر هفته نبردن این تیم را یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌کند. مشکی‌پوشان حتی اگر این بازی را ببرد باز هم از رده شانزدهم کنده نمی‌شود اما به آینده‌اش امیدوار خواهد شد و در نقطه مقابل شاید باخت به معنای باور سقوط باشد.

 

گسترش فولاد با فیروز کریمی 3 هفته متوالی است که مساوی کرده و دوست ندارد در این بازی خانگی و مقابل تیم قعرنشین، داستان تساوی‌ها ادامه داشته باشد. در دیگر بازی امروز نفت تهران در خانه میزبان پیکان است. بازی رفت 2 تیم با برتری 3 - یک پیکانی‌ها همراه بود اما حالا 2 تیم با شرایطی کاملا متفاوت به هفته بیست‌ودوم رسیده‌اند. پیکان افت کرده و نفت تهران اوج گرفته است. نفتی‌ها از 4 بازی اخیر خود 8 امتیاز جمع کرده‌اند و در نقطه مقابل پیکان ۹ هفته است نبرده و در این ۹ هفته تنها 5 امتیاز گرفته است. جلالی در این شرایط از بازی امروز برد می‌خواهد اما نفت هم برای تثبیت جایگاه خود در جدول باید در این بازی پیروز شود.
 
رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فردا با برگزاری 4 بازی دیگر پیگیری می‌شود. در اولین بازی سپیدرود رشت باید به مصاف استقلال خوزستان برود. هر 2 تیم با باخت به این بازی رسیده‌اند و انگیزه‌های مشابهی برای کسب 3 امتیاز دارند. استقلال خوزستان برای فرار از منطقه سقوط به تک‌تک امتیازات در هفته‌های پیش رو نیاز دارد و سپیدرود هم دقیقا همین شرایط را دارد. در دیگر بازی فردا پدیده میزبان تراکتورسازی است. این بازی تقابل همسایه‌های لیگ در نیمه پایینی جدول خواهد بود و مسلما برد در آن ارزشی فراتر از 3 امتیاز خواهد داشت. پدیده و تراکتور در صورت باخت می‌توانند تا رتبه سیزدهم جدول سقوط کنند. تراکتورسازی با هدایت ساغلام در حالی جمعه این هفته میهمان پدیده خواهد بود که هفته گذشته نیز در اولین تجربه، این مربی ترکیه‌ای میهمان مشهدی‌ها بود. تبریزی‌ها مقابل مشکی‌پوشان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند و حالا در دومین هفته متوالی در ورزشگاه امام رضا(ع) به میدان خواهند رفت تا شانس خود را برای کسب اولین 3 امتیاز خود با هدایت ساغلام بسنجند. وجه مشترک تراکتورسازی و حریف عملکرد آن‌ها در نیم‌فصل دوم است. هر 2 تیم در 6 هفته سپری شده از دور برگشت تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده‌اند که این برای هیچ‌کدام از آن‌ها قابل پذیرش نیست. دیگر بازی فردا بین پارس جنوبی و سایپا برگزار خواهد شد.
 
در مهمترین و جذاب‌ترین بازی فردا پرسپولیس در تهران باید به مصاف سپاهان بحران‌زده برود. پرسپولیس-سپاهان همیشه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال ایران بوده و باعث شده تا این بازی داربی ایران لقب بگیرد. از شکست عجیب پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی 86 تا هفته پایانی لیگ هفتم و البته همین دیدار فصل پیش، همه و همه مقابل دیدگان تماشاگران پرتعداد پرسپولیسی برگزار شده و اتفاقاتی در آن رقم خورده که منجر به ایجاد جنجالی بزرگ شده است. همیشه از این بازی به عنوان تقابل مدعیان لیگ نام برده می‌شد اما حالا در میان ناباوری بازی فردا تقابل مدعی شماره یک قهرمانی و تیم سیزدهم جدول است! کرانچار پس از نتیجه نگرفتن در این فصل، با توافقی دوطرفه از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و اکنون باید دید ابراهیم‌زاده باتجربه در بازی مهم فردا چه خواهد کرد. ابراهیم زاده که به تازگی از آمریکا به فوتبال ایران برگشته دوست ندارد اولین بازی بازنده باشد.خیلی‌ها از حالا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند و شاید تنها مشکل برانکو در این بازی بر سر مسائل انگیزشی بازیکنانش باشد. برانکوی باتجربه به خوبی می‌داند که در این هفته‌ها باید غرور را از تیمش دور نگه دارد تا در پایان بتواند باز هم با جابه‌جایی رکوردها یک فصل رویایی را رقم بزند و با دفاع از عنوان قهرمانی نامش را در تایخ باشگاه پرسپولیس جاودانه کند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: