کد خبر: ۷۵۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۷
متعاقب پیگیری‌های پلیس و هماهنگی امنیتی دو نوجوان از ترکیه به ایران بازگردانده شدند.
بازگرداندن دو نوجوان ایرانی گرفتار در دست قاچاقچیان انسان از ترکیه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، این دو نوجوان بنا به ایجاد رابطه دوستی و اغفال یک قاچاقچی انسان از محله نظام‌‌‌آباد تهران با طراحی و برنامه‌ریزی قبلی به صورت غیرقانونی از مرز ارومیه خارج و به ترکیه منتقل شده بودند.

پس از شناسایی، احراز هویت و انجام تشریفات قانونی این دو نوجوان از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا به کشورمان بازگردانده شده و توسط مراجع قانونی تحویل والدین‌شان در تهران شدند.

قاچاقچیان انسان با طراحی مناسب ضمن شناسایی قربانیان خود اقدام به ربایش افراد کم سن و سال و سپس انتقال غیرقانونی آنها به خارج می‌‌کنند.

متاسفانه برخی از این قربانیان علاوه بر مورد سوءاستفاده قرار گرفتن از سوی باندهای جنایتکار، اعضای بدنشان برای انجام پیوندهای غیرقانونی خارج شده و سپس فروخته می‌شود.

بی‌توجهی و اعتماد بی‌مورد برخی خانواده‌ها نسبت به برقراری روابط و دوستی‌‌‌های غیرمتعارف فرزندان، سبب بروز چنین فجایعی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: