کد خبر: ۷۵۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
یک رسانه آمریکایی با پذیرش ضعف‌های دولت ترامپ در عمل به وعده‌هایش در قبال توافق هسته ای مدعی شده: ترامپ باید اقدامات جدی برای بازگشت شهرت از دست رفته‌اش انجام دهد در حال حاضر ایران و اروپا حرف‌های ترامپ را جدی نمی‌گیرند.
توافق هسته‌ای پول زیادی در اختیار تهران قرار داد/ ایران و اروپا حرف‌های ترامپ را جدی نمی‌گیرند

به گزارش خبرداغ به نقل واشنگتن تایمز، حرکت اخیر ترامپ در خصوص توافق هسته‌ای و اولتیماتوم ۱۲۰ روزه وی به اروپایی‌ها و اعضای کنگره برای اعمال تغییرات قابل توجه در توافق هسته‌ای در نهایت به خروج کاخ سفید از توافق هسته‌ای در ماه می منجر خواهد شد. سوال اینجاست که آیا متحدان اروپایی آمریکا و کنگره تهدید رییس‌جمهور را جدی خواهند گرفت یا نه؟

در این گزارش گفته شده «طنز ماجرا آنجاست که زمانی که توافق هسته‌ای توسط دولت اوباما درحال مذاکره بود، این اروپایی ها بودند که خواستار سخت‌گیری در قبال ایران بودند و تیم مذاکره‌کننده آمریکایی به اجماع رسیده بود. بخش ناراحت کننده این موضوع از بین رفتن شهرت آمریکا است.»

بره ادعای گزارش واشنگتن تایمز، « با وجود اینکه ترامپ بارها توافق هسته‌ای را محکوم کرده اما تاکنون دوبار به تعلیق تحریم‌های ایران رای داده است. دولت ترامپ سیاست‌های عدم گسترش سلاح هسته‌ای در دوران اوباما را در قبال ایران و روسیه در سوریه ادامه داده است. برای غلبه دولت ترامپ بر این سال‌ها و نشان دادن توانایی رییس‌جمهور در حل مشکلات و ایجاد یک پیشرفت قابل توجه، ترامپ باید قبل از پایان موعد در ماه می، از  گذشته عبرت بگیرد. تحریم‌های جدید می‌تواند شروع خوبی باشد اما او می‌تواند اقدامات قابل توجه دیگری را هم انجام دهد تا جدیت خود را در مقابله با ایران نشان دهد.»

واشنگتن تایمز در این گزارش به ادعای ترامپ هم اشاره کرده که گفته بود «متحدان آمریکا نباید با گروه‌هایی که به تقویت سپاه کمک می‌کند تجارت متقابل داشته باشند» و نوشت: «وزارت خزانه داری آمریکا با وجود این اظهارات اخیرا مجوز ارسال ایرباس‌ها و بویینگ‌های خریداری شده توسط ایران را به آنها داده است.»

این رسانه آمریکایی خاطرنشان کرد: « اگر قرار است توافق بویینگ و ایرباس به قوت خود باقی باشد به این معناست که نه اروپایی‌ها و نه ایرانی‌ها هیچ کدام اظهارات رییس‌جمهور را جدی نمی‌گیرند. ترامپ یک بار برای همیشه باید وزارت خزانه‌داری را مجبور کند تا از فروش هواپیما به ایران جلوگیری کند.»

واشنگتن تایمز با بیان اینکه بسیاری از بانک های کلیدی ایران از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شده‌اند و این بخشی از توافق هسته‌ای بوده است، مدعی شد: « دلیل تحریم‌ این بانک‌ها حمایت مالی از تروریسم ادعا شده است. برای مثال بانک صادرات ایران هنوز در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارد. بانک ملی ایران یکی از بانک‌هایی است که بعد از توافق هسته‌ای از لیست تحریم‌ها خارج شده است.»

این روزنامه مدعی شد: « وزارت خزانه‌داری آمریکا پیش‌تر گزارش داده بود که بانک ملی ایران به سپاه قدس کمک مالی کرده است. سپاه هم در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارد.»

این روزنامه در پایان مدعی شد: «ترامپ طبق توافق هسته‌ای نمی‌تواند بانک ملی را به دلیل فعالیت‌هایش در لیست تحریم‌ها قرار دهد اما می‌تواند این بانک را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کند. ما شاهد دسترسی سپاه به سیستم‌های مالی آمریکا برای تامین مالی برخی عملیات‌ها در خاورمیانه هستیم.»

واشنگتن تایمز نوشت: «توافق هسته‌ای پول زیادی در اختیار ایران قرار داده است. بازگشت به قبل از توافق هسته‌ای بر همین اساس کار راحتی نیست اما ترامپ به وضوح اعلام کرده که سعی در بازگشت هزینه‌های از دست رفته دارد. ترامپ برای موفقیت باید بر سر وعده‌های قدرتمند خود بایستد و اقدام لازم را انجام دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
ترامپ مانند یک سگ هار پارس می کند.
نتانیاهو مانند یک سگ هار پارس می کند.
آل سعود مانند یک سگ هار پارس می کند.
هرجا بتوانیم علیه آمریکا اقدام می کنیم.
هرجا بتوانیم علیه رژیم صهیونیستی اقدام می کنیم.

رئیس سازمان سیا پدر واقعی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
رئیس سازمان سیا پدر واقعی القاعده درمنطقه وجهان است.
رئیس سازمان سیا پدر واقعی داعش درمنطقه وجهان است.
رئیس سازمان سیا پدر واقعی گروهک تروریستی منافقین درفرانسه است.
رئیس سازمان سیا ازسال 1357 تاکنون 999 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه وجهان شده است.

داعش پروژه رئیس سازمان سیا است.
رئیس سازمان سیا با داعش هماهنگ است.
رئیس سازمان سیا با داعش همدست است.
داعش پیاده نظام رئیس سازمان سیا است.
رئیس سازمان سیا داعش جهانی است.
رئیس سازمان سیا بزرگترین تروریست پروراست!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
آمریکا، غرب، ترکیه و رژیم صهیونیستی با کمک های مالی کشورهای عربی تروریست های خارجی را وارد سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و منطقه کردند.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک چگونه می خواخد با دوستانشان بجنگند؟ سران بی ادب و بی فرهنگ که ازسال 2003 تاکنون که تروریست ها حمایت می کنند و دست آنها هستند، چگونه اعادی مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.





تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

ترامپ در حالی دومین سال حکومت خود را در آمریکا آغاز کرده است که دو روز است دولت وی تعطیل شده و صد هزار کارمند دولتی راهی خانههای خود شدهاند. همزمان چالشهای گستردهای نیز وی را احاطه کردهاند به گفته نویسنده کتاب «آتش و خشم» حتی مشاورین ارشد ترامپ نیز وی را فاقد لیاقت و کفایت برای ریاست جمهوری میدانند. ترامپ از نظر «استیو منوشین» (وزیر خزانهداری)، «راینس پریبس» (رئیسوقت کمیته ملی جمهوریخواهان و رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید)، یک «احمق» است. به نظر «گری کوهن» (سرمایهدار، و رئیس و مدیر اجرایی سابق بانک «گلدمن ساکس»، و مشاور ارشد اقتصادی ترامپ) وی «به اندازه گاو هم نمیفهمد.» «هربرت ریموند مکمستر» (مشاور امنیت ملی ترامپ) نیز او را «خنگ» توصیف کرده است. همزمان پروندههای گسترده فساد اخلاقی و موضوع حقالسکوت وی به بیش از 100 زن برای پنهان ماندن مفاسد اخلاقی نقل محافل خبری آمریکا شده است.
روز شنبه اما صدها هزار آمریکایی که بیشتر آنها زن بودند در بیش از 300 شهراین کشور به خیابانها آمدند و از وی خواستند دست از زنستیزی و فساد برداشته و فورا استعفا دهد چرا که وی لیاقت رهبری را ندارد.خبرگزاری رویترز دراینباره گزارش کرد، این تظاهرات هماهنگ در واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو و حدود 300شهر آمریکا برگزار شد و معترضان سیاستهای ترامپ علیه زنان را محکوم کردند. روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نیز در این خصوص گزارش داد که معترضان خواستار استیضاح و برکناری رئیسجمهور آمریکا هستند. در واشنگتن تظاهرات روبروي ساختمان يادبود «لينکن» رئيس جمهور«آبراهام لينکن»برگزار شد و همه گروههاي فعال سياسي، مدني در اين تظاهرات شرکت کردند. زنان تظاهرکننده با حمل دست نوشتهها و تصاويري از گفتههاي احمقانه ترامپ، بر ضرورت استيضاح رئيس جمهوري آمريکا تاکيد کردند. اهميت رويدادهاي دو روز اخير در واشنگتن، نيويورک، لس آنجلس و لاس وگاس اين است که تظاهرات از چارچوب واکنش به انتخاب ترامپ به يک برنامه سياسي با عنوانهاي متعدد تبديل شده است که بر انتخابات ميان دورهاي کنگره تاثير خواهد گذاشت.به گزارش ایسنا همزمان با آمریکا هزاران نفر در صدها شهر سراسر جهان نیز با حضور در خیابانها علیه ترامپ و سیاستهایش تظاهرات کردند. سال گذشته هم اعتراضات زنان علیه حضور ترامپ در کاخ سفید گسترده بود و امسال هم آنها تحتالشعاع جنبشهای حمایتی زنان قرار داشتند. نیویورک تایمز در همین راستا از برگزاری اعتراضاتی در رم ایتالیا، فرانکفورت آلمان، کامپالا در اوگاندا و اوزاکا در ژاپن خبر داد.اعتراضات امسال از جنبش «من-هم» (MeToo#) الهام گرفته بود که به سوء رفتارهای جنسی، آزار و اذیت جنسی و حمله تهاجمی جنسی از سوی مردان در ردههای بالای دولت، رسانهها و نهادهای تفریحی و سرگرمی معترض است.
با وجود این همه مشکلات برخی کارشناسان پیشبینی کردهاند، ترامپ اولین رئیسجمهور یک دورهای تاریخ آمریکا خواهد بود. در این بین برخی حتی گفتهاند، وی ممکن است دوره اول ریاست جمهوریاش را هم تمام نکند. در این شرایط و در حالی که ترامپ با انواع و اقسام بحرانهای داخلی مواجه است، در امور داخلی سایر کشورها هم دخالت میکند! که باید گفت، بهتر است به مشکلات مردم خود رسیدگی کند.
واکنش ترامپ
ترامپ اما در واکنش به این اعتراضات در پیامی توئیتری این اعتراضات گسترده را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: «در سراسر کشورم هوای بسیار مطبوعی برقرار است، یک روز عالی برای راهپیمایی زنان. بیایید بیرون و این دستاورد تاریخی و موفقیت اقتصادی بیسابقه و ایجاد ثروت را که طی ۱۲ ماه گذشته رخ داده، جشن بگیرید. کمترین نرخ بیکاری زنان در ۱۸ سال گذشته!» وی همچنین در توئیت دیگری به مناسبت اولین سالگرد ریاست جمهوریاش آنچه را که «موفقیتهای بیسابقه» آمریکا در دوران دولت خود خواند، تحسین کرد و نوشت: «از زمان انتخابات، کشور ما با موفقیتهای بیسابقه در جوانب مختلف روبرو شده است. شامل بازار بورس، قدرت نظامی، آمار جرم و جنایت، امنیت مرزها، مبارزه با داعش، قوه قضائیه، کمترین میزان بیکاری زنان، کاهش مالیاتهای وسیع و... سال 2018 بزرگ خواهد بود!» ترامپ همچنین روز شنبه در مقالهای در نشریه واشنگتن اگزماینر دستاوردهای دولتش را به ویژه در حوزههای اقتصاد و نظامی تحسین کرد.




تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

گزارشگر سازمان ملل: وضعیت بی خانمانان در آمریکا غیرقابل پذیرش و اسفناک است
22:17 ::
1396/11/8
گزارشگر سازمان ملل: وضعیت بی خانمانان در آمریکا غیرقابل پذیرش و اسفناک است
گزاشگر ویژه سازمان ملل متحد در دیدار از برخی شهرهای آمریکا به وضعیت بسیار بد اسکان ، شرایط بد بهداشتی و افزایش آمار بیخانمانهای این کشور اشاره کرد.

«لیلانی فرحا» حقوقدان 49 ساله کانادایی و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در حوزه مسکن و بررسی شرایط زندگی ناخوشایند و ارزیابی انطباق آن با قوانین بین المللی حقوق بشر در سفری به آمریکا از موج بیخانمان در برخی ایالتهای این کشور به ویژه کالیفرنیا خبر داد.

به نوشته روزنامه انگلیسی «گاردین» فرحا در بازدیدی غیر رسمی از شهر سانفرانسیسکو که به دعوت فرهیختگان و طرفداران حقوق بشر صورت گرفت با مشاهده اوضاع اسفناک بیخانمانهای این شهر و بیان نگرانی بسیار شدید از این مسئله گفت: «وضعیت در این کشور ثروتمند غیرقابل پذیرش است.»

رسیدگی به روند فقر در آمریکا مورد توجه سازمان ملل متحد قرار گرفته به طوریکه ماه گذشته دیگر گزارشگر ویژه این سازمان بین المللی از منطقه «اسکیدرو» در لس آنجلس بازدید کرد.

این در حالی است که در سال 2011 یک نماینده سازمان ملل متحد از «ساکرامنتو» شهری در غرب آمریکا و مرکز ایالت کالیفرنیا بازدید کرد و شاهد بیخانمانهایی بود که در کیسههای پلاستیکی اجابت مزاج میکردند.

وی سپس با نامهنگاری به شهردار شهر نوشت: «چنین شرایطی معادل رفتار ظالمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز است.»

محل زندگی یک بیخانمان در وست اوکلند، کالیفرنیا

خانم فراحا سپس به دیدار خود با مرد جوان بیخانمانی در «مینه سوتا» اشاره میکند که به مدت دو یا سه سال است بیپناه بوده و با شرایط بدی زندگی میکند.

وی در دیدار با این فرد به ماده 25 اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد اشاره کرده و پرسید که اگر دولت آمریکا مکانی را به او برای ادامه زندگی دهد چه واکنشی نشان خواهد داد. این فرد در پاسخ میگوید: «اگر این اتفاق میافتاد، به هوا میپریدم.»

نماینده ویژه سازمان ملل آنگاه در پاسخ به وی میگوید: «این کاری است که از دولت شما انتظار میرود انجام دهد. باید بگویم که دولت سرتان را کلاه میگذارد و گولتان میزند.»

گاردین در ادامه این گزارش نوشت: «بیخانمانی در آمریکا برای نخستین بار از دوره رکود اقتصادی اواخر دهه دو هزار به این سو افزایش یافته به طوریکه حدود 7500 نفر بیخانمان تنها در سال گذشته در سان فرانسیسکو شمارش شدند. از این عده دو سوم از شرایط بد بهداشتی و پزشکی چون آسیبهای مغزی و آلودگی به ویروس اچ آی وی رنج میبرند.»

بر این اساس، در آمریکا تقریبا هیچ جای مناسب برای افراد با حداقل دستمزد وجود ندارد. در این کشور حدود هفت و نیم میلیون مسکن برای اجاره دهندگان بسیار کم درآمد نیاز است. در سانفرانسیسکو، نام بیش از هزار بیخانمان برای استفاده از سرپناه وقت مشاهده میشود.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد سپس به سفرهای خود به اوکلند و اسکان بد بیخانمانها در این شهر و زندگی بدون برق و لوله کشی آب در سر پناههای موقت اشاره میکند.

وی در خاتمه به وضعیت لس آنجلس و مشاهده شرایط زندگی هزاران نفر در اردوگاههایی که از معیارهای لازم زندگی برخوردار نیستند اشاره کرد و گفت: «از سفر به لس آنجلس کمی وحشتزده بودم، زیرا همه میگفتند که وضعیت این شهر بدتر از بقیه جاهاست.»




تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

5 کشته در حادثه تيراندازي در آمريکا
اين تيراندازي در يک کارواش در نزديکي شهر پيتسبورگ ايالت پنسيلوانيا رخ داد.
تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره؛ در حادثه تيراندازي در نزديکي شهر پيتسبرگ ايالت پنسيلوانياي آمريکا پنج نفر کشته شدند.

اين تيراندازي در يک کارواش در نزديکي شهر پيتسبورگ رخ داد.
رابرت برود واتر از مقامات پليس ايالتي پنسيلوانيا گفت «قربانيان هنوز شناسايي نشده اند، ما اصلا نمي دانيم که واقعا چه اتفاقي در شب گذشته يعني بامداد امروز، رخ داده است؟ بنابراين تحقيقات در مراحل اوليه قرار دارد. اين تنها چيزي است که من مي توانم بگويم.»
{$sepehr_media_1838178_340_240}
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
آمریکا، غرب، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون با کمک های مالی کشورهای عربی تروریست های خارجی را وارد سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و منطقه کردند.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ سران بی ادب و بی فرهنگ که ازسال 2003 تاکنون که تروریست ها حمایت می کنند و دست آنها هستند، چگونه اعادی مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.





تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

ترامپ در حالی دومین سال حکومت خود را در آمریکا آغاز کرده است که دو روز است دولت وی تعطیل شده و صد هزار کارمند دولتی راهی خانههای خود شدهاند. همزمان چالشهای گستردهای نیز وی را احاطه کردهاند به گفته نویسنده کتاب «آتش و خشم» حتی مشاورین ارشد ترامپ نیز وی را فاقد لیاقت و کفایت برای ریاست جمهوری میدانند. ترامپ از نظر «استیو منوشین» (وزیر خزانهداری)، «راینس پریبس» (رئیسوقت کمیته ملی جمهوریخواهان و رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید)، یک «احمق» است. به نظر «گری کوهن» (سرمایهدار، و رئیس و مدیر اجرایی سابق بانک «گلدمن ساکس»، و مشاور ارشد اقتصادی ترامپ) وی «به اندازه گاو هم نمیفهمد.» «هربرت ریموند مکمستر» (مشاور امنیت ملی ترامپ) نیز او را «خنگ» توصیف کرده است. همزمان پروندههای گسترده فساد اخلاقی و موضوع حقالسکوت وی به بیش از 100 زن برای پنهان ماندن مفاسد اخلاقی نقل محافل خبری آمریکا شده است.
روز شنبه اما صدها هزار آمریکایی که بیشتر آنها زن بودند در بیش از 300 شهراین کشور به خیابانها آمدند و از وی خواستند دست از زنستیزی و فساد برداشته و فورا استعفا دهد چرا که وی لیاقت رهبری را ندارد.خبرگزاری رویترز دراینباره گزارش کرد، این تظاهرات هماهنگ در واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو و حدود 300شهر آمریکا برگزار شد و معترضان سیاستهای ترامپ علیه زنان را محکوم کردند. روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نیز در این خصوص گزارش داد که معترضان خواستار استیضاح و برکناری رئیسجمهور آمریکا هستند. در واشنگتن تظاهرات روبروي ساختمان يادبود «لينکن» رئيس جمهور«آبراهام لينکن»برگزار شد و همه گروههاي فعال سياسي، مدني در اين تظاهرات شرکت کردند. زنان تظاهرکننده با حمل دست نوشتهها و تصاويري از گفتههاي احمقانه ترامپ، بر ضرورت استيضاح رئيس جمهوري آمريکا تاکيد کردند. اهميت رويدادهاي دو روز اخير در واشنگتن، نيويورک، لس آنجلس و لاس وگاس اين است که تظاهرات از چارچوب واکنش به انتخاب ترامپ به يک برنامه سياسي با عنوانهاي متعدد تبديل شده است که بر انتخابات ميان دورهاي کنگره تاثير خواهد گذاشت.به گزارش ایسنا همزمان با آمریکا هزاران نفر در صدها شهر سراسر جهان نیز با حضور در خیابانها علیه ترامپ و سیاستهایش تظاهرات کردند. سال گذشته هم اعتراضات زنان علیه حضور ترامپ در کاخ سفید گسترده بود و امسال هم آنها تحتالشعاع جنبشهای حمایتی زنان قرار داشتند. نیویورک تایمز در همین راستا از برگزاری اعتراضاتی در رم ایتالیا، فرانکفورت آلمان، کامپالا در اوگاندا و اوزاکا در ژاپن خبر داد.اعتراضات امسال از جنبش «من-هم» (MeToo#) الهام گرفته بود که به سوء رفتارهای جنسی، آزار و اذیت جنسی و حمله تهاجمی جنسی از سوی مردان در ردههای بالای دولت، رسانهها و نهادهای تفریحی و سرگرمی معترض است.
با وجود این همه مشکلات برخی کارشناسان پیشبینی کردهاند، ترامپ اولین رئیسجمهور یک دورهای تاریخ آمریکا خواهد بود. در این بین برخی حتی گفتهاند، وی ممکن است دوره اول ریاست جمهوریاش را هم تمام نکند. در این شرایط و در حالی که ترامپ با انواع و اقسام بحرانهای داخلی مواجه است، در امور داخلی سایر کشورها هم دخالت میکند! که باید گفت، بهتر است به مشکلات مردم خود رسیدگی کند.
واکنش ترامپ
ترامپ اما در واکنش به این اعتراضات در پیامی توئیتری این اعتراضات گسترده را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: «در سراسر کشورم هوای بسیار مطبوعی برقرار است، یک روز عالی برای راهپیمایی زنان. بیایید بیرون و این دستاورد تاریخی و موفقیت اقتصادی بیسابقه و ایجاد ثروت را که طی ۱۲ ماه گذشته رخ داده، جشن بگیرید. کمترین نرخ بیکاری زنان در ۱۸ سال گذشته!» وی همچنین در توئیت دیگری به مناسبت اولین سالگرد ریاست جمهوریاش آنچه را که «موفقیتهای بیسابقه» آمریکا در دوران دولت خود خواند، تحسین کرد و نوشت: «از زمان انتخابات، کشور ما با موفقیتهای بیسابقه در جوانب مختلف روبرو شده است. شامل بازار بورس، قدرت نظامی، آمار جرم و جنایت، امنیت مرزها، مبارزه با داعش، قوه قضائیه، کمترین میزان بیکاری زنان، کاهش مالیاتهای وسیع و... سال 2018 بزرگ خواهد بود!» ترامپ همچنین روز شنبه در مقالهای در نشریه واشنگتن اگزماینر دستاوردهای دولتش را به ویژه در حوزههای اقتصاد و نظامی تحسین کرد.




تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

گزارشگر سازمان ملل: وضعیت بی خانمانان در آمریکا غیرقابل پذیرش و اسفناک است
22:17 ::
1396/11/8
گزارشگر سازمان ملل: وضعیت بی خانمانان در آمریکا غیرقابل پذیرش و اسفناک است
گزاشگر ویژه سازمان ملل متحد در دیدار از برخی شهرهای آمریکا به وضعیت بسیار بد اسکان ، شرایط بد بهداشتی و افزایش آمار بیخانمانهای این کشور اشاره کرد.

«لیلانی فرحا» حقوقدان 49 ساله کانادایی و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در حوزه مسکن و بررسی شرایط زندگی ناخوشایند و ارزیابی انطباق آن با قوانین بین المللی حقوق بشر در سفری به آمریکا از موج بیخانمان در برخی ایالتهای این کشور به ویژه کالیفرنیا خبر داد.

به نوشته روزنامه انگلیسی «گاردین» فرحا در بازدیدی غیر رسمی از شهر سانفرانسیسکو که به دعوت فرهیختگان و طرفداران حقوق بشر صورت گرفت با مشاهده اوضاع اسفناک بیخانمانهای این شهر و بیان نگرانی بسیار شدید از این مسئله گفت: «وضعیت در این کشور ثروتمند غیرقابل پذیرش است.»

رسیدگی به روند فقر در آمریکا مورد توجه سازمان ملل متحد قرار گرفته به طوریکه ماه گذشته دیگر گزارشگر ویژه این سازمان بین المللی از منطقه «اسکیدرو» در لس آنجلس بازدید کرد.

این در حالی است که در سال 2011 یک نماینده سازمان ملل متحد از «ساکرامنتو» شهری در غرب آمریکا و مرکز ایالت کالیفرنیا بازدید کرد و شاهد بیخانمانهایی بود که در کیسههای پلاستیکی اجابت مزاج میکردند.

وی سپس با نامهنگاری به شهردار شهر نوشت: «چنین شرایطی معادل رفتار ظالمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز است.»

محل زندگی یک بیخانمان در وست اوکلند، کالیفرنیا

خانم فراحا سپس به دیدار خود با مرد جوان بیخانمانی در «مینه سوتا» اشاره میکند که به مدت دو یا سه سال است بیپناه بوده و با شرایط بدی زندگی میکند.

وی در دیدار با این فرد به ماده 25 اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد اشاره کرده و پرسید که اگر دولت آمریکا مکانی را به او برای ادامه زندگی دهد چه واکنشی نشان خواهد داد. این فرد در پاسخ میگوید: «اگر این اتفاق میافتاد، به هوا میپریدم.»

نماینده ویژه سازمان ملل آنگاه در پاسخ به وی میگوید: «این کاری است که از دولت شما انتظار میرود انجام دهد. باید بگویم که دولت سرتان را کلاه میگذارد و گولتان میزند.»

گاردین در ادامه این گزارش نوشت: «بیخانمانی در آمریکا برای نخستین بار از دوره رکود اقتصادی اواخر دهه دو هزار به این سو افزایش یافته به طوریکه حدود 7500 نفر بیخانمان تنها در سال گذشته در سان فرانسیسکو شمارش شدند. از این عده دو سوم از شرایط بد بهداشتی و پزشکی چون آسیبهای مغزی و آلودگی به ویروس اچ آی وی رنج میبرند.»

بر این اساس، در آمریکا تقریبا هیچ جای مناسب برای افراد با حداقل دستمزد وجود ندارد. در این کشور حدود هفت و نیم میلیون مسکن برای اجاره دهندگان بسیار کم درآمد نیاز است. در سانفرانسیسکو، نام بیش از هزار بیخانمان برای استفاده از سرپناه وقت مشاهده میشود.

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد سپس به سفرهای خود به اوکلند و اسکان بد بیخانمانها در این شهر و زندگی بدون برق و لوله کشی آب در سر پناههای موقت اشاره میکند.

وی در خاتمه به وضعیت لس آنجلس و مشاهده شرایط زندگی هزاران نفر در اردوگاههایی که از معیارهای لازم زندگی برخوردار نیستند اشاره کرد و گفت: «از سفر به لس آنجلس کمی وحشتزده بودم، زیرا همه میگفتند که وضعیت این شهر بدتر از بقیه جاهاست.»




تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.

تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

5 کشته در حادثه تيراندازي در آمريکا
اين تيراندازي در يک کارواش در نزديکي شهر پيتسبورگ ايالت پنسيلوانيا رخ داد.
تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره؛ در حادثه تيراندازي در نزديکي شهر پيتسبرگ ايالت پنسيلوانياي آمريکا پنج نفر کشته شدند.

اين تيراندازي در يک کارواش در نزديکي شهر پيتسبورگ رخ داد.
رابرت برود واتر از مقامات پليس ايالتي پنسيلوانيا گفت «قربانيان هنوز شناسايي نشده اند، ما اصلا نمي دانيم که واقعا چه اتفاقي در شب گذشته يعني بامداد امروز، رخ داده است؟ بنابراين تحقيقات در مراحل اوليه قرار دارد. اين تنها چيزي است که من مي توانم بگويم.»
{$sepehr_media_1838178_340_240}
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
آمریکا، غرب، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون با کمک های مالی کشورهای عربی تروریست های خارجی را وارد سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و منطقه کردند.
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ سران بی ادب و بی فرهنگ که ازسال 2003 تاکنون که تروریست ها حمایت می کنند و دست آنها هستند، چگونه اعادی مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.



و این حالی است که مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک وسازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه کشورهای ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.

ومجامع حقوق بشری خیانتکارشماره یک خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.

شهادت 5 يمني بر اثر حملات هوايي جنگنده هاي متجاوز سعودي

تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

یک منبع نظامی اعلام کرد بر اثر حملات هوایی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی به مناطق مختلف یمن دست کم ۱۰ غیر نظامی شهید یا زخمی شدند.
منبع نظامی گفت: جنگنده‌های متجاوز سعودی چهار بار منطقه بیت مران در حومه شهرستان ارحب در استان صنعا را بمباران کردند.
این منبع افزود پنج غیر نظامی بر اثر این حملات شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری سبا یمن از صنعا، منبع نظامی تاکید کرد یک کودک یمنی بر اثر انفجار بمب خوشه‌های بر جا مانده از تجاوز هوایی عربستان به منطقه بنی معین در حومه شهر رازح در استان صعده زخمی شد.
هواپیما‌های جنگی عربستان همچنین با بمباران منطقه حفصین در شهر سحار، یک غیر نظامی را زخمی کردند.
یک شهروند یمنی هم بر اثر حملات موشکی و توپخانه‌ای نظامیان سعودی به شهر مرزی شدا در استان صعده زخمی شد.


و این حالی است که مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک وسازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه کشورهای ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.

ومجامع حقوق بشری خیانتکارشماره یک خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
شهادت هفت یمنی در تازه ترین تجاوز سعودی ها

چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 17:05
درحمله به محل تجمع شهروندان یمنی جنوب جسر العفره در عمران، 7 یمنی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.
العالم - يمن
به گزارش خبرنگار العالم از یمن، این منطقه قبلاً هم از سوی جنگنده های متجاوز سعودی مورد حمله قرار گرفته بود.
بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی نیز با حمله به مزدوران متجاوز سعودی در منطقه المهاشمه در شرق الجوف ، عده ای از این مزدوران را به هلاکت رساندند و عده ای از آنان را زخمی کردند ویک خودروی آنان را منهدم کردند.
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی ، همچنین یک خودروی نظامی حامل تیربار 23 را با موشک هدایت شونده در منطقه المهاشمه هدف قرار دادند.
215
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
درپاسخ به اتهامات نماینده نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل سگ هار دبیرکل سازمان ملل درجهان.
آمریکا جنایتکارشماره یک خودش شریک جرم جنایات وحشیانه عربستان سعودی درجنگ یمن است.
آمریکا جنایتکارشماره یک خودش مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
عربستان سعودی سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
سلاح های عربستان سعودی درجنگ یمن علیه غیرنظامیان یمنی استفاده می کنند ساخت آمریکایی هاست.
آمریکا جنایتکارشماره یک به سعودی ها درجنگ یمن بمب های خوشه ای و موشک های داده است!
عربستان سعودی ازبمب فسفری آمریکایی درجنگ یمن علیه غیرنظامی یمنی استفاده کردند.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل درمورد بمب های خوشه ای و موشک های ساخت آمریکایی درجنگ یمن ستفاده می شود باید توضیح دهد

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد ولی آمریکایی ها ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند و فهمند.
بحران سوریه هیچ راه حل نظامی ندارد ولی کشورهای اروپایی ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
ماهانه 200 غیرنظامی سوری توسط آمریکا وهم پیمانانش کشته می شوند.
نسل کشی آمریکا وهم پیمانانش درسوریه/ سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
مسابقه آدمکشی بین آمریکا وداعش درسوریه وعراق.
حادثه شیمیایی درسوریه جنایتی بزرگ است.
آمریکا مقصراصلی حمله شیمیایی سوریه است.
تروریست ها مورد حمایت عاملان اصلی حمله شیمیایی ادلب هستند.
ارتش سوریه سلاح شیمیایی دراختیارندارد
آمریکا سلاح شیمیایی دراختیارتروریست ها قرارداده است!
آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
حمله شیمیایی درسوریه کارآمریکا بود.
(آمریکا تامین کننده سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق)
حمله آمریکا به سوریه برای ناامن کردن منطقه است.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟
آمریکا به مخالفان دولت سوریه سلاح های ضد هواپیما ارسال می کند.
آمریکا عامل اصلی انتقال گازسارین به سوریه است.
دولت سوریه هرگز ازشیمیایی استفاده نکرده است.
مدارکی دراختیاردارد که نشان می دهد نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا ازتروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی حمایت می کنند.
باردیگرتاکید می کنم، ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا ازداعش درسوریه وعراق حمایت می کند.
تروریست ها مورد حمایت آمریکا ازگازسارین استفاده کردند.


از هیچ کشوری دستور نمی گیریم
کشور ما در استقلال سیاسی صد درصد موفق بوده و ما از هیچ کشوری دستور نمی گیریم و مستقل هستیم.
آمریکا بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
غرب بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
رژیم جعلی صهیونیستی بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
عربستان سعودی بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
امارات بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.
بحرین بزرگترین تهدید علیه خاورمیانه است.

که بمب های خوشه ای کشورهای ائتلاف سعودی وتحت امرآل سعود درجنگ یمن استفاده می کنند ساخت آمریکا بوده است.
استفاده عربستان ازبمب های خوشه ای آمریکایی دریمن!
عربستان ازبمب های خوشه ای انگلیسی درجنگ یمن استفاده کرده است.
آل به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
عربستان جنایتکارشماره یک با چراغ سبزآمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جنایتکارآل سعود بی ادب و بی فرهنگ با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
عربستان جنایتکارشماره یک با حمایت صهیونیست ها، امارات، بحرین و آمریکا دریمن کشتارمی کند.
رژیم جنایتکارآل سعود با چراغ سبزآمریکا برسرمردم یمن بمب های خوشه ای می زیرد.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازبمب های خوشه ای ممنوعه استفاده می کند.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی آمریکایی ها، سعودی ها درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.

مردم سوریه حق دارند درباره سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند ونه آمریکا وهم پیمانانش.
ارتش آزاد سوریه یک گروه تروریستی است ترکیه ازگروه های تروریستی حمایت می کند.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیزترکیه آمریکا به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است.
حمله موشکی آمریکا تجاوزی آشکاربرای حمایت ازتروریست ها درسوریه بود.
حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
کسانی که القاعده وداعش را درعراق و سوریه حمایت همان کسانی هستند که اکنون ازآنها درافغانستان حمایت می کنند.

آمریکا متهم حمایت ازگروه های تروریستی منافقین ازکشورهای اروپایی است.
آمریکا متهم حمایت ازتروریسم درافغانستان است.
آمریکا متهم حمایت داعش درافغانستان است.
آمریکا متهم حمایت ازتروریسم درپاکستان است.
آمریکا متهم حمایت ازداعش درعراق است.
آمریکا متهم حمایت ازداعش درسوریه، لبنان ومنطقه است.
آمریکا متهم حمایت ازالقاعده دریمن ومنطقه است.
آمریکا متهم حمایت ازمخالفان سوری است.
آمریکا متهم حمایت ازارتش آزاد سوریه است.
آمریکا متهم حمایت ازتروریست های سوریه است.
آمریکا متهم حمایت ازتکفیری ها درسوریه ومنطقه است.
نماینده آمریکا درسازمان ملل درپی نجات تروریست ها درسوریه ومنطقه است.
نماینده آمریکا درسازمان ملل درپی نجات جنایتکاران جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه است.
واشنگتن بزرگترین ناقض قوانین بین الملل است.
واشنگتن بزرگترین ناقض حقوق بین الملل است.
واشنگتن بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
کاخ ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
کاخ سفید سیاه ترین حقوق بشررا دردنیا دارد.
آمریکا داعش را درمنطقه نجاد داد.
آمریکا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
واما آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد ما نیست.
که آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
که آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی باشد.
دولتمردان آمریکایی با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
دیوان کفیری بین المللی ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق و لیبی رسیدگی نکرده است.

آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون متهم اصلی ایجاد بی ثباتی و رشد افراط گرایی و تروریسم در منطقه و جهان است.
رزمنده ایرانی : آمریکا جنایتکارشماره یک را ازسال 2003 تاکنون متهم اصلی ایجاد بی ثباتی و رشد افراط گرایی و تروریسم در منطقه و جهان برشمرد.
مردم ایران، تمامی ملت های منطقه وجهان، آمریکا جنایتکارشماره یک را کشوری متجاوز می دانند
مردم ایران، تمامی ملت های منطقه و جهان، آمریکا جنایتکارشماره یک را کشوری متجاوز می دانند که حضورش در منطقه و حمایت پیدا و پنهانش از گروه های تروریستی و اشغالگران و متجاوزان مستبد، ارمغانی جز جنگ، بی ثباتی و ناامنی برای آنها نداشته است.
سیاست های مداخله جویانه آمریکا است.
آمریکا متهم اصلی به حمایت ازتروریسم درمنطقه وجهان است.
آمریکا متهم اصلی به حمایت ازالقاعده درمنطقه وجهان است.
آمریکا متهم اصلی به حمایت ازداعش درمنطقه وجهان است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
پاسخ به اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، آمریکا جنایتکارشماره یک ازخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
12 بهمن 1396 ساعت 10:55
در پاسخ به اتهامات بی پایه و اساس آمریکا به جمهوری اسلامی، نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل بگوید اگر دخالت نظامی روسیه در سوریه مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شده دید
براساس منشور سازمان ملل هر کشوری این حق را دارد که در مقابل تجاوزات و تهدیدات بیگانگان از خود دفاع کند. سوریه نیز از این قانون مستثنی نیست در جریان اسارت تروریستها فعلا هویت اتباع 27 کشور خارجی در توطئههای آمریکا علیه سوریه آشکار شده است. متأسفانه هیچ نهاد و سازمان جهانی پاسخگوی این تروریسم بین المللی وسیع نیست تا بگوید شما چه غلطی در خاک سوریه میکنید؟
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا درمدت 6 سال است درسایه سکوت سازمان های مدعی حقوق بشرو نهاد های به اصطلاح بین المللی با همدستی وهماهنگی وهمکاری سران نجس وحشی بی شخصیت عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، قطر، امارات، اردن، ترکیه، تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزارنفرانسان های بی گناه را درسوریه، عراق، لبنان،یمن ومنطقه قتل عام کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
آمریکا شریک جنایات اسرائیل است.
حرف نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی دردنیا باور می کند نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل نگران حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان است؟
دولت بی ادب آمریکا بیشترین حمایت را از تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی کرد.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
برای نابودی تروریسم باید آمریکا مقابله کرد.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن توسط ائتلاف سعودی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
آل سعود بی ادب و بی فرهنگ با چراغ سبزآمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی درمدت سه سال است برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن بمب خوشه ای می ریزد.
ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی سه سال است درجنگ یمن ازبمب های خوشه ای ممنوعه آمریکایی و بریتانیایی استفاده می کند.
واشنگتن برای ائتلاف سعودی سلاح می فرستاد.
عربستان سعودی با چراغ سبزآمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و منطقه جنایت می کند.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات جنایتکاران جنگی دریمن هستند.
عربستان سعودی با حمایت صهیونیست و آمریکا دریمن جنایت می کند.
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آمریکا جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
بمب ساخت آمریکا درمدت سه سال است برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن!
سخنان نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل برخلاف اصول سازمان ملل بود.
جنگ در یمن یکی از ماجراجویی های شاهزاده بن سلمان است که تبدیل به یکی از بدترین فجایع انسانی در دنیا شده است. این ننگ است که سلاح انگلیس در این جنگ به کار برده می شود و حمایت نظامی از سوی انگلیس در راستای طولانی کردن جنگ و افزودن رنج غیرنظامیان صورت گیرد.
ائتلاف سعودي مسئول قتل کودکان يمني است.
يک گزارش بين المللي نشان مي دهد ائتلاف سعودي اصلي ترين مسئول کشتار کودکان يمني است.
در مناطق درگيري، نشان مي دهد ائتلاف به فرماندهي عربستان، مسئول اصلي ارتکاب جنايت هاي هولناک و قتل دهها کودک يمني در تابستان گذشته بوده است.
بيشتر کودکان يمني در حملات هوايي ائتلاف به فرماندهي عربستان جان خود را از دست دادند. در اين مدت حدود هفتاد کودک يمني در اين حملات هوايي جان باختند و دهها کودک هم زخمي شدند.
اين ائتلاف روزانه بيست تا سي حمله هوايي به يمن دارد که بعضي از آنها مدارس و خانه هاي مردم را هدف قرار مي دهد. اين گزارش نشان مي دهد دهها کودک يمني در جنگ زميني در شهر تعز يمن کشته شده اند.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل اگراوقعا مدعی حقوق بشر است چرا دیکتاتورهایی مثل آل خلیفه و آل سعود که مردم این دوکشور را به ستوه آورده اند حمایت می کند.
نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل اگراوقعا مدعی حقوق بشر است چرا سران نجس وحشی رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی سعود که مردم نوارغزه، فلسطین، لبنان و سوریه را به ستوه آورده اند حمایت می کند.
ادعا های نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل درباره ایران بی پایه واساس است.
رفتارنماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل دراین زمینه شرم آوراست.
رفتاربی شرمانه نماینده بی ادب و بی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل را به دقت زیرنظرداریم.
که نماینده بی ادب وبی فرهنگ آمریکا درسازمان ملل یا اصل مسئله را درک نمی کند و نمی فهمد دروغ می کند یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریست ها حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازجنایتکاران جنگی حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریهة شورشیان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی حمایت می کند.
عراق به نظامیان خارجی نیازندارد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
افغانستان به نظامیان خارجی نیازندارد ولی آمریکایی ها درک نمی وتاکنون نمی فهمند.
سوریه به نظامیان خارجی نیاز ندارد ولی آمریکایی ها درک نمی کنند وتاکنون نمی فهمند.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد سوریه کرده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد عراق کرده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را وارد افغانستان کرده است.
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش ازسال 2011 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا درباره کمک به داعش باید توضیح دهد.
حمایت آمریکا ازداعش ادامه دارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش آگاه است.
واشنگتن دروغ می گوید.
کاخ سفید دروغ می گوید.
دونالد ترامپ دروغ می گوید.
.زیردفاع آمریکا دروغ می گوید.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درعراق، افغانستان، سوریه ومنطقه است.
ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که با داعش مبارزه نمی کند.
دست داعش و ائتلاف آمریکایی دریک کاسه است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
تروریست ها روزانه ازآمریکا واسرائیل سلاح دریافت می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
واشنگتن ازداعش حمایت نظامی می کند.
نظامیان آمریکا باید ازعراق، افغانستان و سوریه خارج شوند.
آمریکا داعش را درمنطقه خاورمیانه وجهان مدیریت می کند.
خانواده رجب طیب اردوغان ازسال 2011 تاکنون ازفروش نفت عراق و سوریه توسط تروریست های داعش سود می برند.
داعش درمدت 7 سال است نفت را به ترکیه می برد.
چه کسی دردنیا باورمی کند آمریکا با داعش مبارزه می کند.
آمریکا درمبارزه با داعش نقش تماشاگردارد.
ترامپ و داعش یک هدف را دنبال می کند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون با داعش همدست است.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
جنایات جنگی آمریکایی ها درعراق، افغانستان، سوریه، یمن ومنطقه.
داعش ازسال 2011 تاکنون سلاحهای آمریکایی دراختیاردارد.
چه کسی دردنیا باورمی کند آمریکا نگران حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان است؟
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره اسلام خارج است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: