کد خبر: ۷۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
در پایان روز دوم رقابت های جدول مفدماتی تنیس بین المللی پسران با انجام 6 دیدار باقی مانده، رهام عباسی، آریا حیدری ، امیر محمد والی زاده از ایران ، نمایندگانی از تاجیکستان و مصطفی کم گونز از ترکیه با شکست حریفان خود به جدول اصلی بازیها صعود کردند.
ورزشکاران جدول اصلی رقابت های تنیس بین المللی جوانان در کیش مشخص شدندبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  دیدارهای جدول اصلی  نیز از امروز دوشنبه دهم بهمن آغاز می شود و در بخش پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، تاجیکستان، هند، کانادا، اکراین، روسیه، ازبکستان، مالزی، سوریه و لبنان به دیدار حریفان خود می روند. در بخش دختران  هم 27 تنیسور از کشورهای ایران، اکراین، قزاقستان، اتریش و روسیه با یکدیگر رقابت می کنند.  رقابت های تنیس بین المللی جوانان از روز شنبه 7 بهمن به میزبانی جزیره کیش آغاز شده و تا 14 بهمن ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: