کد خبر: ۷۵۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۵
تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران با ۲ مدال طلا و ۵ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های کاراته وان پاریس پایان داد.
پایان کار کاراته ایران در پاریس با ۲ طلا و ۵ برنز
به گزارش خبرداغ ، نخستین مسابقه سال ۲۰۱۸ از ششم بهمن ماه با کاراته وان پاریس آغاز شد و امروز (یک‌شنبه) با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. ۷۵۶ کاراته‌کا از ۸۱ کشور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم ملی کاراته زنان و مردان ایران با ۲ مدال طلا و ۵ مدال برنز به کار خود پایان داد.

طراوت خاکسار، صالح اباذری، بهمن عسگری، هامون درفشی پور و تیم کاتای مردان با ترکیب ابولفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند مدال های برنز ایران را کسب کردند.

نتایج

* بانوان:

حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، محدثه آقایی، زهره برزگر، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی و مبینا کاویانی در بخش کومیته با هدایت لیلا بهرامی در این مسابقات حضور داشتند و مدال برنز خاکسار تنها مدال بانوان بود. نگین باقری نیز نماینده کاتای ایران بود که موفق به کسب مدال نشد.

* کومیته مردان:

در بخش کومیته مردان، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، امیرمهدی زاده، مهدی خدابخشی، مهدی قراری زاده، صالح اباذری، مجید حسن نیا، سعید احمدی، هامون درفشی پور، سعید علیپور، بهمن عسگری، ابراهیم حسن بیگی، علی اصغر آسیابری، کیوان بابان، علی فداکار، احسان حیدری، سامان حیدری، هادی عرب و مهدی عاشوری با هدایت شهرام هروی نمایندگان ایران بودند که در پایان سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب طلایی‌های ایران بودند و هامون درفشی پور، بهمن عسگری و صالح اباذری سه مدال برنز ایران را کسب کردند.

* کاتا:
در رقابت‌های کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی و امیر بهادر تدین بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند و در کاتای تیمی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند، تیم ایران با برتری بر مالزی در دیدار رده بندی به مدال برنز رسید.

به گزارش ایسنا، کاراته وان پاریس نخستین مسابقه سال ۲۰۱۸ بود و ۶۴ کاراته‌کای برتر در هر وزن، جواز حضور در آن را کسب کرده بودند تا امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ کسب کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: