کد خبر: ۷۵۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۸
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری سال 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت 24 فردا هشتم بهمن ماه پایان می یابد.
فردا آخرین مهلت ثبت نام در کنکور 97 است
به گزارش خبرداغ،حسین توکلی افزود: آزمون سراسری سال 97 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط شرکت در کنکور سراسری 97 همزمان با آغاز ثبت نام در روز یکشنبه اول بهمن منتشر شده است.

توکلی درخصوص آمار ثبت نام های کنکور 97 گفت: تا صبح امروز هفتم بهمن ماه 96 تعداد 499 هزار و 788 داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

آزمون سراسری سال 1397 در روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه 97 در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نتیجه اولیه آزمون سراسری سال آینده به صورت کارنامه تنظیم می شود و در دهه دوم مرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: