کد خبر: ۷۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
تعداد بازدید: ۳۷۰
گسترش فولاد تبریز با تساوی برابر نفت تهران یک امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد.
رکورد جدید فیروز کریمی در لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گسترش فولاد تبریز با تساوی برابر نفت تهران یک امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد.


فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیدار خانگی برابر نفت تهران به تساوی یک بر یک رضایت داد تا تیمش با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

 

همچنین فیروز کریمی که با حضور در تیم گسترش فولاد توانست این تیم را متحول کرده و در زمان بسیار کوتاهی تیم تبریزی را از شرایط بحرانی خارج کند، با کسب یک امتیاز دیدار برابر نفت تهران به مرز ۳۰۰ امتیاز در جدول رده بندی مربیان در تاریخ لیگ برتر دست یافت. وی هشتمین مربی تاریخ لیگ برتر به حساب می آید که در دوران مربیگری در تیم های مختلف ۳۰۰ امتیاز به دست آورده است. گفتنی است تا کنون هیچ مربی خارجی به مرز ۳۰۰ امتیاز در تاریخ رقابت های لیگ برتر دست نیافته است. 


فیروز کریمی از دومین دوره لیگ برتر در این رقابتها به عنوان مربی حضور داشته است؛ وی در اولین بازی خود در لیگ برتر دوم برابر پیکان با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد. فیروز کریمی در دهمین بازی خود در همان دوره، موفق شد اولین برد خود در لیگ برتر را کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: