کد خبر: ۷۵۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۶
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران درحالی که سومین روز برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد، با استقبال بی‌سابقه مردم روبرو شد.
استقبال بی‌سابقه مردم از نمایشگاه گردشگری تهران

به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا ، صنایع‌دستی و گردشگری، تنها یک روز تا پایان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران باقی مانده و مردم از صبح امروز پنجشنبه، شلوغ‌ترین روز این نمایشگاه را در سه روز گذشته رقم زدند.

ترافیک انسانی و خودروها در خیابان‌های منتهی به نمایشگاه به حدی زیاد است که دسترسی را سخت و طولانی کرده و بسیاری از بازدیدکنندگان را با مشکل پارکینگ روبرو کرده است.

گروه‌های موسیقی و چادرهای عشایری و غرفه‌های غذا به عنوان مهیج‌ترین بخش این نمایشگاه همانند سال‌های گذشته با استقبال بیشتری روبرو شده اند. 

سالن 38 که استان‌ها در آن مستقر شده‌اند نیز با اجرای مراسم‌های آیینی و رویدادهای مهیج، شلوغ‌ترین سالن این نمایشگاه به شمار می‌آید.

بیشتر آژانس‌دارها هم از حجم مراجعه مردم برای پیش خرید و ثبت نام در تورهای نوروزی رضایت داشتند، هرچند عده ای همچنان منتظرند در چهارمین روز فرجی شود.

به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که قرار نیست زمان آن تمدید شود، فردا جمعه ششم بهمن ماه ساعت 18 به کار خود پایان خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: