کد خبر: ۷۵۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۵۹
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیشنهاد کرد که نماینده یا نمایندگانی از کمیسیون بهداشت در هیات دیدار با زندانیان حوادث دی‌ماه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نوبخت‌حقیقی رییس کمیسیون بهداشت و درمان چهارشنبه هفته گذشته (۲۷ دی‌ماه ۹۶) در نامه‌ای خطاب به الله‌یار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس پیشنهاد کرد باتوجه به موافقت صورت گرفته برای دیدار تعدادی از نمایندگان از زندان‌های محل نگهداری بازداشت‌شدگان در جریان اعتراض‌های اخیر، نماینده یا نمایندگانی از کمیسیون بهداشت نیز در هیات دیدار با زندانیان حضور داشته باشند.

در متن این نامه آمده است:

همکاری گرانقدر جناب آقای دکتر ملکشاهی

رییس ارجمند کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

ضمن تشکر از اقدامات به‌عمل آمده، پیشنهاد می‌شود به‌منظور رسیدگی به وضع زندانیان حوادث اخیر کشور و جهت تقویت کمیته حقیقت‌یاب مجلس، نماینده یا نمایندگانی از کمیسیون بهداشت و درمان نیز حضور داشته باشند.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۱۹_۲۳-۱۹-۵۶

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: