کد خبر: ۷۵۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۵۰۷
مهاجم شماره 9 استقلال بازی با پدیده را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.
تغییر جدید شفر در ترکیب استقلال/ اعتراض هواداران جواب دادبه گزارش خبرداغ ،علی قربانی در دقیقه 96 بازی با سایپا و در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود در موقعیت ایده آل ضربه اش را به بیرون دروازه زد که این موضوع باعث اعتراض شدید هوادران استقلال شد.

 

بعد از این صحنه و بعد از این که استقلال نتوانست پیروز شود هواداران به شدت نسبت به حضور قربانی در ترکیب استقلال اعتراض کردند و از او خواستند این تیم را ترک کند.

 

در پایان بازی شفر از مهاجم تیمش حمایت تمام قد کرد و مدعی شد قربانی در ادامه فصل گل های مهمی برای استقلال می زند تا به این شکل به مهاجم تیمش روحیه بدهد.

 

با این حال شفر تصمیم ندارد از این بازیکن در بازی با پدیده در ترکیب اصلی استفاده کند و به نظر می رسد او قربانی اعتراض هواداران شده است.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: