کد خبر: ۷۵۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
استقلال و پدیده در شرایطی روز جمعه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که وضعیت‌شان نسبت به دیدار نیم فصل نخست ۱۸۰ درجه تغییر کرده است.
استقلالی ها از پدیده انتقام می گیرند؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال و پدیده  در شرایطی روز جمعه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که وضعیت‌شان نسبت به دیدار نیم فصل نخست ۱۸۰ درجه تغییر کرده است. پدیده پس از کسر ۶ امتیاز از این تیم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و در سه دیدار آخرش دو شکست را متحمل شده است که یکی از این شکست‌ها، باخت سنگین چهار بر صفر مقابل سپاهان است. همین اوضاع باعث شده تا نیمکت رضا مهاجری در پدیده کمی متزلزل شود.

 

در مقابل استقلال ۹ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است. وینفرد شفر مقابل پدیده احتمالا داریوش شجاعیان که در هفته‌های اخیر جزو آماده‌ترین مهره‌های این مربی آلمانی بوده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد. البته نکته امیدوار کننده برای شفر، بازگشت مجدد سرور جپارف به ترکیب استقلال است. این بازیکن که هر زمان برای استقلال به میدان رفته یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های شفر بوده، پس از سپری شدن دو جلسه محرومیت قادر خواهد بود تا در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل پدیده به میدان برود. با این حال یکی از خط حمله آبی‌پوشان که از نقطه‌ ضعف‌های مهم امسال استقلال است هم‌چنان پا برجاست و هنوز که هنوز است، بازیکنی برای رفع این نقطه ضعف جذب این تیم نشده است.

 

در حال حاضر پدیده که میزبان این دیدار است با ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و استقلال با ۲۸ امتیاز پنجم جدول رده‌بندی است. شاگردان رضا مهاجری این شانس را دارند تا با پیروزی در این دیدار و نبردن صنعت نفت مقابل ذوب‌آهن، به رده نهم برسد. استقلال همانند پدیده شانس صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی را دارد و اگر در این دیدار پیروز شود شانس حضور در جایگاه چهارم به جای ذوب‌آهن را دارد.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: