کد خبر: ۷۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۹۰
یكي از حاشيه‌هاي عجيب جدايي مهدي طارمي از پرسپوليس، نوع برخوردي بود كه از سوي دوستان و همبازيان او با اين مساله صورت گرفت.
دومین وصله ناجور پرسپولیس هم رفت؟به گزارش خبرداغ،یكي از حاشيه‌هاي عجيب جدايي مهدي طارمي از پرسپوليس، نوع برخوردي بود كه از سوي دوستان و همبازيان او با اين مساله صورت گرفت. از يك سو طارمي بدون خداحافظي با آنها ايران را ترك كرد و رفت و از سوي ديگر بازيكنان پرسپوليس هم نسبت به اين ماجرا مطلقا بي‌تفاوت بودند. بعد از رفتن او نه كسي برايش پست خاصي گذاشت و نه حتي از آرزوي موفقيت‌هاي ساده و كليشه‌اي خبري بود. سال گذشته وقتي طارمي از تركيه برگشت، بازيكنان پرسپوليس به افتخار او تونل تشكيل دادند و در اولين جلسه تمريني‌اش، حسابي از اين بازيكن پذيرايي كردند، اما امسال هيچ خبري از اين داستان‌ها نبود. كسي به طارمي اصرار نكرد كه در تيم بماند و بعد از جدايي او نيز كسي سعي نكرد در مقابل خشم هواداران عليه اين بازيكن موضع بگيرد. حتي محسن مسلمان هم كه در مقطعي به خاطر نامهرباني سكوها نسبت به طارمي با ليدرها درگير شده بود و جواب تشويق‌هاي مردم را نمي‌داد، در اين فقره كوتاه آمده و لام تا كام حرفي نزده است.

 

به طور خاص در مورد مسلمان و طارمي، از چندي پيش شايعاتي پيرامون خراب شدن رابطه اين دو نفر به گوش مي‌رسيد. آنها كه در گذشته‌اي نه‌چندان دور از تئاتر و سينما تا سالن واليبال همه جا با هم ديده مي‌شدند، اين اواخر هيچ قاب مشتركي خلق نكردند و خبري از خداحافظي هم نبود. به طور كلي به نظر مي‌رسد جدايي طارمي از پرسپوليس هيچ‌كس را آنقدرها ناراحت نكرده است. بعد از مسجل شدن قهرماني پرسپوليس در ليگ شانزدهم و در آن مصاحبه معروف خودماني با برنامه نود، فرشاد احمدزاده در مورد رامين رضاييان از تعبير عجيب «وصله ناجور» استفاده كرد. حالا به نظر مي‌رسد وصله ناجور دوم هم كه مهدي طارمي بود، از پرسپوليس كوچ كرده. دو نفري كه ابتداي فصل قبل خيلي يواشكي سر از تركيه درآوردند، امروز ديگر جايي در پرسپوليس ندارند و كسي هم از اين بابت دلخور نيست.

 

پاي آن يك ميليارد وسط است؟

برخي بر اين باورند كه در سرد شدن رابطه پرسپوليسي‌ها با مهدي طارمي، افشاي دريافتي زيرميزي اين بازيكن از حسين هدايتي نقش ويژه‌اي داشته است. در حقيقت تازه بعد از محروم شدن بازيكن و باشگاه و از دست رفتن شانس قهرماني در آسيا بود كه خيلي از بازيكنان پرسپوليس فهميدند طارمي چيزي حدود يك ميليارد تومان پول گرفته تا شر ريزه‌اسپور را از سر پرسپوليس كم كند، اما آن مبلغ را براي خودش برداشته است. او براي خاموش كردن آتش، يك سطل آب گرفت، اما آن را دور ريخت تا شعله بالا بگيرد و دودش توي چشم ميليون‌ها نفر برود. طبعا بازيكنان پرسپوليس حق داشتند از آن ماجرا دلخور باشند. مثلا فرض كنيد عليپوري كه همين امسال كل قراردادش 360ميليون تومان است، چه حسي مي‌تواند نسبت به زيرميزي يك ميليارد توماني بازيكن هم‌پستي‌اش داشته باشد؟

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: