کد خبر: ۷۵۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۷۶۹
در اکثر ساختمان های تازه ساز ، سازندگان تمایل به استفاده از درب های ضد سرقت فلزی دارند که باعث بهبود امنیت می شود.
افزایش امنیت خانه با درب ضد سرقت

به گزارش خبرداغ ،با رکود صنعت ساختمان سازی در سالیان اخیر، و نیاز افراد برای افزایش امنیت خانه های قدیمی ، یکی از بهترین پیشنهادها استفاده از درب های ضد سرقت فلزی می باشد. بازسازی خانه های قدیمی می تواند به همراه تغییر و اصلاح درب های داخلی ساختمان و درب ورودی واحد انجام پذیرد. تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت همیشه مستلزم بنایی و تخریب نمی باشد و بیشتر شرکت ها با ساخت سفارشی درب ضد سرقت توانسته اند خدمات خوبی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. روال کلی معمولا به این صورت است که پس از انتخاب مدل درب ضد سرقت ، ابعاد درب ضد سرقت به صورتی سفارشی ساخته می شود تا استراکچر فلزی درب ضد سرقت بتواند با چهارچوب فلزی قدیمی جوشکاری شود. پس از نصب چهارچوب فلزی درب ضد سرقت بر روی چهارچوب فلزی قدیمی ، مصالح ریزی پشت چهارچوب انجام می شود. تمام مراحل نصب درب ضد سرقت،  در صورت ثبت سفارشی ابعاد درب ضد سرقت کمتر از 3 ساعت به طول می انجامد. امنیت خانه به دلیل مسافرت های آخر هفته بخصوص در شهر تهران بسیار مهم می باشد. البته باید بیان شود که در اکثر ساختمان های تازه ساز ، سازندگان تمایل به استفاده از درب های ضد سرقت فلزی دارند که باعث بهبود امنیت می شود.

مدل های جدید درب های ضد سرقت در سالیان اخیر ، در کنار ساختارهای فلزی قوی توانسته مشتری را برای خرید درب ضد سرقت راغب کند. استفاده از روکش های طبیعی چوب ، از چوب های راش و گردو و بلوط با رنگ های پلی استر و پلی اورتان زیبایی و جلوه خاصی را برای درب ورودی به ارمغان آورده اند. استفاده از اکسسوری های متنوع ماننده قفل های مرکزی و قفل های شب بند و روزبند نیز از ملاک های مهم مشتریان در انتخاب درب ضد سرقت می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان سعی در بهبود پیشنهادات در هنگام خرید به مشتریان می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: