کد خبر: ۷۵۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۰
مشکل هافبک پرسپولیس حــل شـد
خبر خوب برای سرخ پوشان/ به زودی کارت پایان خدمت این بازیکن به دستش خواهد رسیدبه گزارش خبرداغ،احمد نوراللهی فصل گذشته پرسپولیس را ترک کرد و به تراکتورسازی تبریز رفت تا خدمت سربازی را پشت سر بگذارد.

 

او با وجود اتمام دوره سربازی به دلایل مختلف نتوانست مجوز بازی برای پرسپولیس را دریافت کند اما با هماهنگی و تعامل بین باشگاه پرسپولیس و سازمان نظام وظیفه، بالاخره مشکل نوراللهی حل شد و به زودی کارت پایان خدمت این بازیکن به دستش خواهد رسید.

 

پیروانی، مدیر ورزشی تیم پرسپولیس در همین رابطه جلسات متعددی را با مسئولان نظام وظیفه برگزار کرد و در نهایت این موضوع هم حل شد. نوراللهی بعد از چند روز غیبت، از دیروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و به احتمال فراوان در بازی با گسترش فولاد برای پرسپولیس به زمین خواهد رفت.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: